Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Hhuuuuh ik vind ze heel lekker :scream:

Ja die had ik vorig jaar, echt terpentine met stroopwafelsmaak.

6 likes

Ook maar weer ingeslagen, bij mij was de ganache laag niet dunner gelukkig :stuck_out_tongue: enigste hele kleine minpuntje van gu vind ik dat de bodem vrij los is zegmaar vind iets smeuiger lekkerder

En toch blijf ik erin trappen en het kopenā€¦

@Vaiana Nee joh?! Ik dacht bij de eerste paar nog dat ik misschien niet goed geproefd had dus heb er echt wel 10 geprobeerd. Maar de conclusie bleef hetzelfde. Als ik dit had geweten, had ik het resterende wel naar je opgestuurd. :smile:

Er is een vega topic en een vegan topic, misschien kun je het beter daar vragen. Maar hoe kun je niet thuis zijn in vega producten? Je eet toch niet alleen maar vlees?

In een pakket doet je toch geen versproducten? Tenminste ik zou lekkere koekjes enzo in een pakket doen, houdbare dingen, zeker voor kerst. En die zijn meestal wel vegetarisch.

1 like

Misschien is een vega(n) kookboek ook wel leuk om te geven, bij je pakket? Zo kan hij inspiratie opdoen. Of bijvoorbeeld een kookboek en dat je er de ingrediƫnten bij doet van een bepaald recept (waarvan je weet dat hij het lekker gaat vinden). Eventueel wat handige keukentools die hij kan gebruiken, zoals een mini-hakmolen oid, om bv zelf hummus te maken?

4 likes

Had ook zon taart met daim geprobeerd, echt misselijkmakendā€‹:sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Ik heb deze ook wegegooid en dat doe ik normaal nooit, was echt niet lekker

1 like

Ohhh dit was juist mijn lievelings in Zweden! <3

Misschien zijn edelgistvlokken ook leuk!

2 likes

Ik heb die tabletop smoker al meer dan een jaar in de verpakking staan. Wat maak je er zoal mee?

jhaaā€‹:hugs::hugs:

4 likes

ook nieuw volgens mij

3 likes

2 likes

Is niet echt nieuw maar ik had die knakwortels gegeten en damnnnn die die zijn echt super lekker

4 likes

Gadver waarom frambozen? Die dingen smaken altijd zo chemisch als ze ergens in verwerkt zijn :nauseated_face:

1 like

Geen idee of deze nieuw is, maar lekker is hij wel. :drooling_face: 10/10.

3 likes

Sowieso fruit in chocolade hoeft niet voor mijšŸ˜… misschien rozijnen, maar zeker geen cranberries oid

2 likes

Oeh daar was ik al nieuwsgierig naar. Heb ze toen uiteindelijk niet gekocht omdat het me wat gek leek, maar nu wil ik ze wel proberen. Wat heb je erbij gegeten?