Idd! Heel erg lekker!
Is het gebakken cheesecake???
Nee het is net als gu zegmaar… Niet erg houd zelf niet van de gebakken variant😅
Maar helaas viel het toch een beetje tegen… Biscuitbodem was goed, maar de structuur van de cheesecake was iets te mousseachtig, ik proefde geen chocolade en het grootste minpunt:door het hele toetje heen proefde je de alcohol…
Misschien jaag ik nu mensen tegen mij in het harnas… Maar ik vind dat altijd doodzonde van die lekkere toetjes😅
Omg ik vond jou echt zo tof want cheesecake liefde maar gebakken > ongebakken. Ongebakken cheesecake isgewoon kwarktaart, ga ermee weg
Nee echt niet kwarktaart is zuur
maar nog altijd minder teleurstellend dan ongebakken cheesecake
(hahaha sorry gebakken cheesecake is heel belangrijk voor me, no offense)
Zo ja! Ik heb hem vanmiddag ook gekocht. Ieets te zoet voor mij maar lekker <3
Ik dacht eerst gatver ze hebben vlees producten in het vega schap gestopt, maar dit is vegetarisch! Leuk verzonnen. Ziet er wel echt viezig uit met dat plasje vocht
Ik heb het vegetarisch notenbrood geproefd tijdens de ontwikkeling en die zag er ook niet lekker uit maar die was zo goed
Wat zijn de lekkerste verse chocolate cookies? Die van AH, Mc Donalds, plus, SubWay, of die nieuwe voor de kerst van de Lidl?
Ik heb echt al tien van die Lidl koeken gehad haha, die zijn echt zo lekker.
Die van de lidl zijn heerlijk!
Shitttt ik wilde een gezonde vrijdag houden maar moet we zo nog naar de Lidl
Die van ah zijn alleen lekker als ze nog een beetje warm zijn, daarna worden ze zo hard.
McDonalds, McDonalds, McDonalds!
Meh ik had me zo verheugd op de rode kool met peer en bessen van de jumbo hebben ze hem hier niet? Of komt die pas later? Ik dacht dat ik die vorig jaar al ruim voor kerst heb gegeten.
Ik heb wel eindelijk het speculaas karamel en de aardbei pavlova alcoholtoetjes van de Jumbo meegenomen (waren constant op) dus die ga ik van de week even testen
Deze liggen sinds kort bij Aldi in t verse broodjes schap en ben verslaafd! Textuur van binnen lijkt een beetje op een scone met kleine stukjes suiker/kaneel erin. Moet me inhouden om er niet dagelijks 1 te halen!
Qua uiterlijk zeker! Maar heb er nooit een van Bakker Bart gegeten dus ik durf niet te zeggen in hoeverre de smaak vergelijkbaar is.