Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik heb hem ala hotdog gegeten op een stokbroodje met augurk, gebakken uitjes, augurk, mayonaise, komkommer en gekeramaliseerde ui!

Denk dat het ook enorm lekker is gewoon om te eten naast je aardappelen en groentes! Het heeft wel een lichte wortel smaak, maar de marinade complimenteert de smaak enorm goed!

3 likes


Iemand dit al geprobeerd? Bij appie gevonden.
Zou je dit ook gewoon zo kunnen eten net als dat van Baker’s dough?
Mijn 2,5literbak is bijna leeg :rofl:

5 likes

Heeft iemand hier al eens een chocolade cake gemaakt met Cannellini bonen? Is dat lekker?:see_no_evil:

Ik heb wel eens een zwarte bonen brownie op en die was verbazingwekkend lekker.

6 likes

Maar ook echt chocolade smaak? :see_no_evil: Ik ben nieuwsgierig, misschien moet ik het gewoon eens proberen te maken

Indien de cake met rauwe cacao poeder gemaakt is, zul je vrijwel niets van de bonen proeven!

1 like

@doei @Applepie dankjulliewel! :innocent: Ga ik proberen!

Ik vind hem wel lekker! Gewoon stol wat een beetje een chocolade smaak heeft. :yum:

2 likes

Nieuw maar helaas geen cheesecake :sweat_smile:

Hier hebben we laatst de vernieuwde Gu geprobeerd (salted caramel). Ik mis die dikke laag chocola. Er zit nu veel te veel koekje in. Jammer.

Ik vond niet dat er iets verander was😅 heb altijd al de bodem net iets te droog/kruimelig gevonden

Die bovenste laag is veel dunner geworden, dat valt echt niet te missen.

Misschien per toeval bij mij niet? :sweat_smile: Ik had even een foto moeten maken

Isndir nieuw? Lijkt wel van coca cola😅

3 likes

Ziet er eerder uit als chocolademelk! Maar suikervrij. Nu wil ik dit wel proberen want lactosevrij :heart:

1 like

Jha het is ook chocolademelk maar door haar t logo lijkt het mij VAN Coca-Cola :sweat_smile:

Is ook van coca cola. Iig staat op google hahaha. Hopelijk zijn de voedingswaarden een beetje ok, want ik ben nu wel benieuwd

Zou je de supermarkt en meer info bij je foto’s willen zetten? Nu zijn het elke keer van die random foto’s waar ik dan nog niks over weet. Ik waardeer je inzet maar met supermarkt en prijs is het net wat handiger.

4 likes

Op de Catalaanse site hebben ze ook eentje met amandelmelk ;-; Op naar het zuiden!

Heb even vluchtig gekeken, op die met 0% las ik alleen dat er 40kcal per 100 ml in zit…

1 like