Kwam dit tegen in een AH folder, ben wel benieuwd naar die met peer&gorgonzola en die met cheeseburger! Vanaf 1 oktober in de winkel
Oeh, die met peer klinkt wel echt heel erg lekker! Ben hier ook wel benieuwd naar, ja.
Hij was er net nog niet bij mijn AH dus vanavond na hun avondlevering nog een poging wagen dan maar.
Wilde 'm in mijn bruine bonensoep flikkeren. Prijs is trouwens 3,49 zonder bonus (voor de geïnteresseerden).
Ze staan nog niet op de site? Ik krijg geen folders:see_no_evil:
Ja ik vond die ook heel chill! Hoop dat deze er een beetje bij in de buurt komt
Echt een 10, superlekker. Romig en ik vind de gember lekker. Niet te veel maar je hoeft hem ook niet te zoeken!
Ik vond dit ook lekker, is ananas met cacaonibs en kokos. Het is wel echt heel duur en ik vond dat er iets te veel nibs inzaten vergeleken met de kokos. Maar wel chill. Zat in een beker en staat bij alle fruit uit bakjes
Helaas, nog niet te vinden. Morgen nieuwe poging!
De stroopkoeken met karamel zeezout en haver vind ik echt niet lekker. Koek zelf vind ik raar smaken en proef geen zout en karamel zit er altijd tussen.
De speculoos stroopkoeken vind ik wel echt heel lekker. En de dark roast vond ik ook lekker, ondanks dat ik niet van koffie houd. Vond de smaak niet te overheersend of bitter. De geur vond ik wel echt niet lekker. Maar ik kan soms ook misselijk worden van koffiegeur dus tja
Ik heb de dark roast stroopkoeken ook geprobeerd en I love it
9/10
Heb je het gevlogd
@vitaminwater ik heb het met een kiwi op. Het smaakt naar huttenkase met kwark en kiwi. Het is niet vies, en ik vind die stukjes ook lekker. Maar, ik kan het niet loslaten. Ik associeer huttenkase met hartig en kwark met zoet. Ik eet de rest gewoon los met zout en peper. En dan koop ik het niet meer want ik ben echt in de war door dit product.
Hahaha ik zag die Danio in je AH-tas zitten op je instagram (#stalker) dus wist bijna zeker dat deze review zou komen, joeee
Hahaha ik moet lachen, zo leuk
Hahaha koffiekan.
Hahahaha, dank voor de followup!
Ik vind die dark roast koeken echt heel vies bah
Mijn mening over de ‘Roockworst’ van De Vegetarische Slager. Samengevat: 9/10. Ik vond hem echt top.
Hoe zijn die dark roast choc chip koekjes eigenlijk? Daar heb ik nog niets over gehoord
Oke, ik ga straks nog een keer naar de AH voor de roockworst. Heeft iemand een samenvatting van wat ik daar nog meer MOET meenemen?
Stroopwafel als smaakschenker aan vla, ijs en cake, alla, maar als gastvrouw van andere smaken? Een smakeloze bende. ‘Dit was nergens voor nodig geweest’, is het unanieme oordeel van de proevers. Sinaasappel is volgens sommigen te doen, rozemarijn-zeezout na de eerste schok ook nog. De dark roast-stroopkoek maakt een vriend en veel vijanden.