Ik twijfel zo vaak aan mezelf, wat is daar mis mee? Ik vind het meestal juist fijn als ik mijn mening kan bijstellen door het forum, of juist ergens bevestiging in vind
Ja is daar iets ergs aan, ik vind van wel.
Ik vind het ook normaal. Ga me verder niet met de discussie bemoeien maar ga niet aan jezelf twijfelen alsjeblieft.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom ik het gekocht heb. Ik eet nooit kwark of huttenkase. Ik probeer het morgen wel met fruit, bedankt voor de tip!
(Christina Acculader, snap je m )
OH! Hahahaha nice. Ik hoor wel wat je ervan vindt met fruit! Dan haal ik m misschien ook ergens deze week.
Ontbijtkoek/Snelle Jelle achtig iets? Mueslireep?
Liga? Sultana?
Het is ook helemaal niet abnormaal, en al helemaal niet voor zo’n grote koek. Sterker nog, het verbaasde me dat het nog zo weinig was. Aangezien deze koek qua smaak en vullend gevoel in de categorie stroopwafel of gevulde koek valt en niet in droog biscuitje bij de koffie. Die kunnen vaak boven de 200 zijn. Er passen ook 5 droge biscuitjes in 1 zo’n koek, dus dan eet je toch een halve ofzo? Er zitten eerder abnormaal weinig kcal in die droge koekjes (laf die kaneel biscuitjes hoor, maar dat waren wel m’n dieetkoekjes) de meeste andere zitten toch hoger. Groetjes een koekjeskenner.
Maar waarom gaat het over kcal? Ik wil het graag over lekkere, nieuwe dingen hebben
Ze verkopen dit ook in een kleine verpakking samen met krokante muesli!
Maar heel veel mensen zeiden toch ook dat ze die tiffins veel kcal vonden? Mag dat dan wel?
Ja ik vind die huttekwark ook juist lekker door die stukjes. Ik had zo’n klein bakje met cruesli erin maar vond t erg lekker!! Edit: die bakjes waar @suus het dus over heeft
Alles mag, maar ga geen peren met koekjes vergelijken.
Edit:
En om on-topic te blijven. Ik vond die Danone huttenkäse tomaten tapenade echt lekker! Heeft niet veel met tomaten tapenade te maken, maar lekker gekruid, en dus lekker hartig en toch gezond beleg.
Deze is als het goed is per vandaag te koop bij de AH, en ook nog in de bonus! Ik ga straks kijken of ik hem kan vinden, en dan probeer ik hem morgen bij de zuurkoolstamppot.
Ik vond deze volgens mij wel lekker als ik 't me goed kan herinneren. Niet Nutella, wel hazelnoot praline. Volgens mij vorig jaar in Parijs gekocht. Die met speculoos is ook lekker.
Jaa deze ga ik ook halen! Ben echt benieuwd
Oeh dit ga ik deze week maar kopen dan . Ben erg benieuwd!
Heb van dat nieuwe koekjes-assortiment de dark roast stroopkoeken, millionaire shortbread en choco cookies met pistache geprobeerd. Vielen alledrie zeker niet tegen! Kijk nu alweer uit naar de volgende keer dat ik van mezelf een pak koekjes mag kopen.
Is die ook in Nederland te koop?
Ja! Ik vond 'm erg lekker. Er zitten ook stukjes gember in en ik vind het echt lekker. De smaak van gember zit er in, maar niet te intens. De witte chocola proef ik niet echt, misschien een klein beetje. Maar dat is maar beter ook, anders zou ik misselijk worden denk ik haha. Ik geef het een 8.