Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Heb toevallig ook net dit filmpje van Ohmyfoodness gekeken:
Stroopwafel test

Scheelt me zelf weer stroopwafels kopen voor niks. Misschien ga ik karamel zeezout dan toch maar een kans geven.

Hierbij ook mijn review van de Roockworst:

4 likes

Ik vond die echt totaal niet bijzonder. Smaakte gewoon als een normale stroopwafel, maar misschien ligt het aan mij.

Oeh, deze lijkt me heerlijk!

1 like

Ik was naar de Jumbo gegaan voor die No Fairytales tosti’s, maar ze waren op. Huilon. Die wraps lagen er wel, maar ik had mijn zinnen gezet op die tosti’s. Ga het zaterdag nog een keer proberen, want dan is het #cheatday

In Amerika komen er m&m’s met hazelnootspread en m&m’s chocoladerepen, hoop dat deze ook snel naar NL komen :biggrin:

7 likes

Je hebt nu ook kitkat met zeezout zag ik van de week.

3 likes

Nog even mijn two cents over de roockwort van de vegetarische slager… ik vond hem ontzettend lekker, sowieso de lekkerste vega rookworst! Smaak echt 9/10, vond hem echt naar rookworst smaken. Qua bite een 7 want miste wel het ā€˜knakje’ wat bij rookworst hoort, en dat velletje wat eromheen zat vond ik een beetje gek, het viel er ook af bij mij, dus had op het laatst alleen nog dat velletje over. Op de foto zie je dat velletje ook duidelijk.

11 likes

Beetje off-topic maar zouden de cheesecakes van gu uit het assortiment gaan? Zie ze bijna nooit meer…

Ik heb ze afgelopen week gewoon nog gezien bij de AH!

1 like

Oeh, ik wist helemaal niet dat DVS een vega-rookworst heeft nu. Klinkt goed, ga hem binnenkort ook maar eens testen aangezien ik andere merken alleen maar te pruimen vond met heel veel jus.

1 like

Bij mij in de AH hebben ze helemaal geen Gü meer. Ik vond die lavacakejes zoooo lekker echt janken

1 like

Aaah ik heb de dark roast koeken gehaald en ze smaken precies zoals cafe noir koekjes, zo lekker!!!

2 likes

Haha het gaat hier al dagen over die roockworst dus ik moest even lachen om je droge bericht dat jee niet wist dat de vegetarische slager ook een rookworst heeft

9 likes

Gelukkig :sleepy:

1 like

Viel me vandaag ook op de puddingbroodjes van de AH lijken met 176 kcal en 1,6 gram verz vet dan haast gezond naast een mueslireep van hero oidšŸ˜…

Maarja als het maar lekker is!

Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik kwijl echt :drooling_face: maar ik vrees dat het misschien tegen gaat vallen

2 likes

Het lijkt of er camembert staat op de linker :scream:

3 likes

In heel veel Appies zijn ze eruit gegaan omdat de AH haar eigen toetjeslijn heeft uitgebreid en er dus ruimtetekort was. Althans dat is dat de klantenservice mij kon vertellen. Baal ook echt enorm. In de grotere AH filialen blijven ze wel gewoon.

1 like

Nee gelukkig niet :nauseated_face: