Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Eens😅

Heb ze nog niet mee kunnen nemen😅 dan moesten ze twee uur in de auto liggen

Als ze 1+1 zijn, kun je ze net zo goed allebei proberen… haha!

1 like

Ik las hier van de week dat AH Koupe en Breyers smaken weghaalt uit de schappen.
Ik denk dat ze worden vervangen door Halo Top! Ik ben daar zo benieuwd naar!
Nog 4 dagen wachten.

3 likes

Echt? Hoe weet je dat? Klinkt goed! :innocent:

Serena heeft er net wat spon stories over gemaakt, Halo Top opent ook een pop-up shop in de Pijp en over 4 dagen komt het in de AH te liggen volgens hun insta.

2 likes

Over het algemeen weet ik het niet, ik word er iig wel heel blij van.

Al het ‘gezondere’ ijs wat ik geprobeerd heb vond ik niet lekker…

Dan zal het nog wel even duren voordat ik ze hier bij de Appie zou vinden :sweat_smile:

Toch geprobeerd, smaken heerlijk brownieachtig​:heart_eyes: echt volle smaak, alleen is de structuur de eerste happen beetje apart :sweat_smile:

In de tweede Jan Steenstraat!

1 like

Ik heb er ook een persbericht van gekregen dat het naar Nederland komt.

Beetje nieuw? In ieder geval lekker makkelijk klaar te maken, als je het 5 minuten laat staan is het niet waterig meer! En ik vind de smaak best lekker. Voor als je geen zin hebt in instant noodles is het een goed alternatief. Ik had alleen niet gezien dat hier gehakt in zit, dacht op de een of andere manier dat het vega was maar bolognese saus is natuurlijk over het algemeen met gehakt.

3 likes

Niet echt haha

Komende week zijn veel van de nieuwe AH koeken in de bonus!!

4 likes

Verpakking is volgensmij wel vernieuwd dan!

Ja dat klopt :blush:

1 like

M

Brownies en cookies = brookies
7! De koekjes zijn een grappig detail en geven wel een bite aan de brownies, maar ik vind de krokante bovenkant bij brownies altijd zo lekker en die mis je nu wel

Koekjesdeeg is heel lekker om van te snoepen. Lekkerder dan zo gebakken haha.

8 likes

Ik wou deze gister meenemen, maar ik was te lui om dit te maken. Heb uiteindelijk de gingerbread muffins meengenomen (blijkbaar elke zaterdag 1,50 per twee) en een reep tony. Had je er veel werk aan of viel het mee?

Haha… ik was op zoek naar de home made brownies waar je alleen water moet toevoegen (lui). Het viel mee! Denk kwartier voor het klaarmaken en half uur in de oven.

1 like