Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Veel van die andere excellent soepen maken hun naam ook waar. Ik koop ze denk ik 2 x per maand of zo als ik echt niet weet wat ik moet eten. :stuck_out_tongue:

2 likes

Vega frikandellen? :eek: Ik woon vlabij een AH XL maar heb deze nog nooit gezien helaas, zijn ze heel nieuw? Misschien komen ze dan nog

1 like
2 likes

Heee mijn vriend at er net een, hij vindt ze in ieder geval lekker!

Iemand deze al geproefd? Zie ze in folder staan en ze zijn volgens mij nieuw ook. De granola en stroopwafel lijken me lekker!

3 likes

Oh die zag ik vorige week liggen! Ik ben ook heel benieuwd, als ze in de aanbieding zijn neem ik ze zeker mee.

Volgens mij zag ik ook zulke bij de HEMA🤔

1 like

Ik heb die met stroopwafel vorig jaar voor mijn verjaardag gehad en die kwam idd van de HEMA.

1 like

Bij ah heb je ook met stroopwafel

Geen idee of deze nieuw is. Lekker, maar die onderkant kruimelt als de tyfus en dat is irritant. Echt dat halve koekje valt eraf. Er was eerst ook shortbread in zo’n gele zak geloof ik, allemaal per stuk verpakt en die was echt veeeul lekkerder, maar die kan ik nu niet meer vinden. Die was ook niet van AH zelf maar van een bepaald merk. Superduidelijke omschrijving weer haha.

Ok, oordeel: 7,5/10. Nu in de bonus trouwens.

1 like

AHI_43545236313432313738_1_LowRes_JPG

Mweh, ik weet het niet. Op zich wel lekker maar het heeft iets geks qua smaak, iets wrangs. Voordeel: je eet niet het hele bakje leeg want 1 vond ik echt meer dan genoeg en ik ben dol op kokoskoeken en op passievrucht.

5/10

1 like

Zijn door mij ook goedgekeurd. Ze zijn nog een beetje zacht. Hmmmm. :heart:

4 likes

11 likes

Die bitterballen vind ik wel erg bijzonder😅 bier hert en ontbijtkoek😱

4 likes

wat moet ik me hier bij voorstellen?

1 like

Update: ik heb net de bosbes cheesecake op en het is echt lekker vind ik :drooling_face: Je proeft het fruit maar ook echt cakestukjes. Een echte cheesecakesmaak is het niet echt, maar wel een geslaagde combinatie! Ik ben normaal geen yoghurtfan maar hier word ik vrolijk van.

1 like

Ik heb EINDELIJK de Old amsterdam bitterballen kunnen scoren. Ze waren echt overal steeds uitverkocht. Nu nog proeven!

En die kaas pepernoten van Jamin heb ik ook geproefd. Ik vond ze vies. Smaakt een beetje zoutig en dan in combinatie met witte chocola hmm nee. Mijn vriend vond ze wel lekker!

6 likes

Dit is superlekker! Ik kan de smaak niet supergoed omschrijven, lekker zoet, beetje aards

1 like

Iets als hazelnootpasta of pindakaas? :thinking: