Zijn door mij ook goedgekeurd. Ze zijn nog een beetje zacht. Hmmmm.
Update: ik heb net de bosbes cheesecake op en het is echt lekker vind ik Je proeft het fruit maar ook echt cakestukjes. Een echte cheesecakesmaak is het niet echt, maar wel een geslaagde combinatie! Ik ben normaal geen yoghurtfan maar hier word ik vrolijk van.
Ik heb EINDELIJK de Old amsterdam bitterballen kunnen scoren. Ze waren echt overal steeds uitverkocht. Nu nog proeven!
En die kaas pepernoten van Jamin heb ik ook geproefd. Ik vond ze vies. Smaakt een beetje zoutig en dan in combinatie met witte chocola hmm nee. Mijn vriend vond ze wel lekker!
Dit is superlekker! Ik kan de smaak niet supergoed omschrijven, lekker zoet, beetje aards
Iets als hazelnootpasta of pindakaas?
Waar haal ik dit en hoe duur?
Geen van beiden! Wat zoeter, wat meer gelei achtig…
Die bitterballen lijken me wel lekker! Ik verwacht iig dat het naar een wildstoofpotje in een bitterbal gaat smaken ️
Die ontbijtkoek gaat bij mij vaak ook door een stoofpotje, de combi is minder gek dan hij klinkt
Dit is zooooo lekker! Ik ken dit merk trouwens niet, maar wij hadden het vroeger vaak in huis. En ik heb het ook wel eens zelf gemaakt met kastanjes uit het bos. Mijn moeder maakte er vroeger mousse van door het te mengen met geklopte slagroom en dan een beetje cacaopoeder eroverheen.
Kastanjesoep is ook echt suuuperlekker!
Ik ga zoeken! Nog niet op de site…
Misschien toch maar proberen🙈
Ja, ik had hier hoge verwachtingen van maar ik vond de passievrucht smaak te zoet ofzo.
Wel lekker op zich, maar ik heb er nog 4 over en ik zie er een beetje tegen op!
6/10. Lekker maar niet bijzonder. Niet heel smeuiig maar ook niet echt droog. In het midden zit een beetje chocopasta/ganache. Bovenop witte chocolade glazuur. Niet te zoet. Chocomuffins van de versafdeling zijn veel lekkerder al zeg ik het zelf.
Wat een leuke prijs ook! Ik hou zelf niet van chocola maar ga dit voor m’n vriend kopen!