Ik denk dat dat logo een bolletje ijs moet voorstellen, maar ik zie er een kale man in.
Exciting!!! Ga ze allemaal kopen, wordt toch binnenkort uitbetaald
Edit: nee grapje ik zie nu de smaken, ik wil 100 potten pindakaas
@Prikkelbaar Volgens mij chocola-hazelnoot, salted caramel en kokos! Wel weel 5eu want ja je mag niet lactose intolerant en rijk zijn natuurlijk
Niet uit de supermarkt, maar heeft iemand al de chicken tenders van de mac gehad?
Omggg peanut butter cup. Ik kan die van Ben en Jerry’s met peanut butter cups nergens meer vinden in de winkel, dus ik hoop dat deze net zo lekker is.
Tussen de nieuwe ijssoorten op de site van AH staat ook een nieuwe Ben & Jerry. Karamelijs met stukjes gingerbread en choco.
Oh yes! Ik ken deze uit de US en vooral die mango is zo lekker!
De (zoute) nootjes zijn lekker maar de chocola smaakt naar van die goedkope chocola. Ik zit er best lang vol van dus dat is wel fijn, maar het is wel echt duur. Een doosje is 2,99 en er zitten maar 3 reepjes in
Nakd is even duur/goedkoper en dan zitten er 4 reepjes in een verpakking. Ik geef het een 7 voor de smaak maar zal het niet nog een keer kopen.
Heb je nature valley wel eens geprobeerd? 
@anon44204370 @Oneinamelon oehhh klinkt goed! Denk dat ik ze vanavond ga proberen
Ben benieuwd
Hahahahaha daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Oeps 

Die met granola is ook heerlijk!
En ikke cinnamon roll! Die peanut buttercup hadden ze niet hier
anders had ik die wel genomen
Skittles zonder buitenkant
Gekocht in Duitsland, voor mij in ieder geval nieuw.
8/10 grappig idee, maar mis toch wel het krokante laagje
Keek gisteren een review van ohmyfoodness over ijs en daarin zegt ze over B&J low calorie hetzelfde als jij hierbij! Als in, boeiend die calorieën.
Ik ook!

Gespot bij jumbo, iemand al eens geprobeerd?
Lekker! Al vind ik de vanille variant lekkerder. Ik hou van pudding en dat hij high protein is is een extra plus. Vanille krijgt een 9. Chocola een 7, maar dat komt omdat ik niet van chocolade toetjes /ijs/vla hou
Meenemen dus😇, dankjewel!
Heeft iemand die vega rookworst van Unox al geprobeerd?