Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Of lekker laat.

Lag er al wel bij de plus🙈

Benieuwd!! Wil ze allemaal proberen, bij AH.

17 likes

Vanaf nu al te koop?

Wat er een heel klein beetje op lijkt qua structuur vind ik is Monster Munch uit de UK. Maar nog steeds niet helemaal hetzelfde.

Overigens zijn deze op zichzelf wel echt 8/10. Love them.

3 likes

Volgens hun instagramaccount (@halotopnetherlands) wel!

1 like

Dankjewel!

1 like

Die verpakking is wel tof. Vooral ook dat new doorgestreept en dan Old haha.
Maar helemaal naar Engeland voor chips is ook wel weer wat :worried:

3 likes

Ik denk dat dat logo een bolletje ijs moet voorstellen, maar ik zie er een kale man in.

3 likes

Exciting!!! Ga ze allemaal kopen, wordt toch binnenkort uitbetaald

Edit: nee grapje ik zie nu de smaken, ik wil 100 potten pindakaas

@Prikkelbaar Volgens mij chocola-hazelnoot, salted caramel en kokos! Wel weel 5eu want ja je mag niet lactose intolerant en rijk zijn natuurlijk

3 likes

Niet uit de supermarkt, maar heeft iemand al de chicken tenders van de mac gehad?

Omggg peanut butter cup. Ik kan die van Ben en Jerry’s met peanut butter cups nergens meer vinden in de winkel, dus ik hoop dat deze net zo lekker is.

1 like

Tussen de nieuwe ijssoorten op de site van AH staat ook een nieuwe Ben & Jerry. Karamelijs met stukjes gingerbread en choco.

1 like

Oh yes! Ik ken deze uit de US en vooral die mango is zo lekker!

1 like

Ja die heb ik net gekocht! Wilde eigenlijk sofa so n’ice (m’n favoriet) maar die hadden ze niet meer. Sowieso was vrijwel het hele schap B&J leeg :face_with_raised_eyebrow: En het was nog wel in de bonus
 Ik dus gekeken of er in zo’n apart aanbiedingsvriesvak nog meer stond, maar daar stond ook vrijwel niks in, zo stom.

Maar hopelijk is deze ook lekker!

1 like

De (zoute) nootjes zijn lekker maar de chocola smaakt naar van die goedkope chocola. Ik zit er best lang vol van dus dat is wel fijn, maar het is wel echt duur. Een doosje is 2,99 en er zitten maar 3 reepjes in :slightly_frowning_face: Nakd is even duur/goedkoper en dan zitten er 4 reepjes in een verpakking. Ik geef het een 7 voor de smaak maar zal het niet nog een keer kopen.

2 likes

Heb je nature valley wel eens geprobeerd? :innocent:

@anon44204370 @Oneinamelon oehhh klinkt goed! Denk dat ik ze vanavond ga proberen :grin: Ben benieuwd

2 likes

Hahahahaha daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Oeps :sweat_smile::joy:

1 like

Die met granola is ook heerlijk!

1 like