En ikke cinnamon roll! Die peanut buttercup hadden ze niet hier anders had ik die wel genomen
Skittles zonder buitenkant Gekocht in Duitsland, voor mij in ieder geval nieuw.
8/10 grappig idee, maar mis toch wel het krokante laagje
Keek gisteren een review van ohmyfoodness over ijs en daarin zegt ze over B&J low calorie hetzelfde als jij hierbij! Als in, boeiend die calorieën.
Ik ook!
Gespot bij jumbo, iemand al eens geprobeerd?
Lekker! Al vind ik de vanille variant lekkerder. Ik hou van pudding en dat hij high protein is is een extra plus. Vanille krijgt een 9. Chocola een 7, maar dat komt omdat ik niet van chocolade toetjes /ijs/vla hou
Meenemen dus😇, dankjewel!
Heeft iemand die vega rookworst van Unox al geprobeerd?
Ik heb deze ook geproefd, maar vond het jammer dat er geen stukjes ofzo in zaten. Wel heel lekker maar wel saai. Zitten er in die halo top bakken wel stukjes?
Jaaaa ik! Gisteren. Ik vond hem teleurstellend Hij zag er super goed uit, helemaal als een echte en rook zelfs in de verpakking naar rookworst. Maar helaas ben ik het eens met de review in de vol.kskrant. Hij is echt zuur. En sponzig. Vond er niet veel aan, voegt eigenlijk niks toe aan een bord boerenkool met zilveruitjes en mosterd (en kaas voor de vega’s).
In de app kan je zien voor welke koeken het allemaal geldt. Volgens mij niet voor alles, maar de stroopkoeken en tiffin hebben in ieder geval korting.
Vanmiddag krijg ik mijn online bestelling binnen en ik ben heel benieuwd. De vorige keer heb ik alleen de sinaasappel-kaneel-stroopwafels besteld (lekker maar niet heel speciaal), nu heb ik de darkroast stroopkoeken besteld (1,69 ipv 1,99) en de praline tiffin (1,99 ipv 2,99).
Stelletje influencers hier.
In het kader van beter laat dan nooit heb ik die red velvet koeken van de AH gehaald, maar vind ze echt niet te eten. Ze zijn te bros en er zit een rare smaak aan. En super zoet.
Ja staan ook veel reviews van in het vega topic volgens mij. Zowel positief als negatief
Bedoelde dit niet lullig trouwens. Lees het net na en denk ‘hmm komt een beetje stom over misschien’. @Glitch
Aaah jammer
Dan is die van de Vegetarische Slager denk ik lekkerder. Ga binnenkort wel zelf eens een vergelijkend warenonderzoek doen hehe
ooooooooh cinnamon roll, hello
is dit in vriesvak of toetjesschap?