Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

In de app kan je zien voor welke koeken het allemaal geldt. Volgens mij niet voor alles, maar de stroopkoeken en tiffin hebben in ieder geval korting.

Vanmiddag krijg ik mijn online bestelling binnen en ik ben heel benieuwd. De vorige keer heb ik alleen de sinaasappel-kaneel-stroopwafels besteld (lekker maar niet heel speciaal), nu heb ik de darkroast stroopkoeken besteld (1,69 ipv 1,99) en de praline tiffin (1,99 ipv 2,99).

Stelletje influencers hier. :blush:

1 like

en/of @Limoncello zit daar nou naast kaas ook vlees in?

In het kader van beter laat dan nooit heb ik die red velvet koeken van de AH gehaald, maar vind ze echt niet te eten. Ze zijn te bros en er zit een rare smaak aan. En super zoet.

Is dit nieuw?

Ja staan ook veel reviews van in het vega topic volgens mij. Zowel positief als negatief :slight_smile:

Bedoelde dit niet lullig trouwens. Lees het net na en denk ‘hmm komt een beetje stom over misschien’. @Glitch

1 like

Aaah jammer :frowning:
Dan is die van de Vegetarische Slager denk ik lekkerder. Ga binnenkort wel zelf eens een vergelijkend warenonderzoek doen hehe

2 likes

ooooooooh cinnamon roll, hello

is dit in vriesvak of toetjesschap?

is deze ook al voorbij gekomen?

7 likes

Karamelzeezoutisering
Maar wil t alsnog proeven

7 likes

Het fudge gedeelte sprak mij ook meer aan🙈

1 like

Deze heb ik vanmiddag op. Echt heel erg vies. Ik gooi nooit chocola weg maar kreeg het laatste stuk gewoon niet meer op :face_vomiting: veel te zout en vieze chemische chocolade smaak

4 likes

Oneee, heb deze nu in de kast liggen :open_mouth: hopelijk vind ik hem wel lekker haha

Bedankt voor de waarschuwing :sweat_smile:

1 like

Ik heb gisteren de frambozenversie gehad, die zou ik niet aanraden. Mierzoet! 5/10 denk.

1 like

Heeft iemand de nieuwe Fanta peach/apricot al gespot? Ik zag een advertentie net op de weg en nu kan ik aan niks anders meer denken. Peach is life.

1 like

Vandaag deze geprobeerd

7/10 lekker maar weet niet of ik hem nog eens zou kopen. Vond het stom dat het sausje apart erbij zat i.p.v. al eroverheen, want dan heb je niet bij elke hap de saus (die trouwens smaakt naar Mac achtige saus, wel lekker). Ik vind die van Domino’s beter

4 likes

Wanneer stopt de karamel-zeezout hype nou een keer.

14 likes

Dit lijkt mij beter? :o Weet niet hoe lekker het gaat worden als je dat opwarmt in de oven.

1 like