Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Wat vond je van de cheddar (verhouding)? En in vergelijking met die van Domino’s?
Dat zou voor mij echt de reden zijn om deze te halen hahah. Vooral als het van die kleffe plastic cheddar is :heart_eyes:

Hahah true, is waarschijnlijk ook de reden dat het apart zat. Misschien hadden ze er dan meer saus bij moeten doen, idk, maar vond dit een beetje karig :disappointed:

Het houdt niet op, niet vanzelf…

1 like

Vond ik ook niet heel erg opvallend… kan me iig niet herinneren dat ik echt goed de cheddar proefde. Had bij deze het idee alsof ik een soort healthy versie at, dominos is wat kleffer/vetter (en daardoor ook wel lekkerder vind ik :blush:)

1 like

:slightly_frowning_face:

Dank!! Dan weet ik welke ik kies :sunglasses:

1 like

Jongens, niet meer vragen of de karamel zeezout hype eens gaat stoppen. Ik vind letterlijk alles lekker in die smaak

9 likes

Ik tegen mijn vriend: Volgens mij heb ik deze nog niet eens op het forum gezien!
Hij: Dan heb je een scoop :smirk:

Ik geef hem een 7.5/10. Hij is mega romig, en er zitten echt stukjes in, maar die lijken meer op koekjes dan cake. De smaak is niet heel zout, ik vind het heel licht smaken naar verbrande karamel. Volgende keer zou ik eerder die van Oppo kopen dan deze.

20 likes

Jaa hier ook hoor! Gek op alles met caramel/zeezout

1 like

Ah, dit topic is echt niet leuk als je in het buitenland zit :stuck_out_tongue:

2 likes

Volgens de ingrediëntenlijst niet

Hm ja ik snap het dus niet helemaal, want in de beschrijving staat dit:

‘Kwekkeboom oven Old Amsterdam bitterballen, zijn bitterballen gevuld met Kwekkeboom ragout en Old Amsterdam kaas, het beste van twee werelden.’

Maar in de ingrediëntenlijst zie ik geen vlees staan? Wel gelatine (maar daar doe ik eigenlijk nooit moeilijk over :see_no_evil:). Ze lijken me echt heel lekker maar ik eet dus vegetarisch

1 like

Ja, ik zat ook te twijfelen wat ik naar je moest antwoorden. Want er zit inderdaad ragout in aan de binnenkant, maar ik vind het dan weer niet te vergelijken met de ragout die in een normale bitterbal zit.

Hoeveel soorten low calorie ijs zijn er inmiddels wel niet? Ik kan het echt niet meer bijhouden. Welke zijn nou goed?

Ik had laatst eentje van Oppo geloof ik maar die vond ik heel erg naar zoetstof smaken (duh dat zit er ook in, maar als ze dat goed doen, proef je dat niet zo).

Ik heb Halo Top en de low calorie van Ben en Jerry’s nog nooit gehad, maar vind OPPO wel erg lekker! Welke smaak heb je toen gehad? Ik vind zelf namelijk salted caramel en choc chip cookie dough het lekkerste

Ik! En ik vond ze echt super ranzig, heb een halve op en de rest weggegooid.

Cookie dough had ik maar die vond ik dus een zoetstof nasmaak hebben.

Omg die frikandellen van dit merk!:eek: Is lang geleden dat ik een echte op heb, maar dit is echt net echt? Ik wil nu alle vega snacks van dit merk proberen, die kroketten zijn sowieso next in line.

Ik vind Oppo juist niet echt lekker @Barney Heb ze zo’n beetje allemaal geprobeerd en stuk voor stuk vielen ze me tegen!

Deze vond ik wel gewoon lekker ondanks dat het “light” ijs is!
image

3 likes

Die van de mini’s zijn net echt! Dus de grote ook neem ik aan :slight_smile:

1 like