Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Je hebt toch ook groenteragout?

1 like

Jaaa dat is waar! Dat zal het wel gewoon zijn dan. Ik was een beetje in de war omdat ze het Kwekkeboom-ragout noemen, maar dat is natuurlijk gewoon de merknaam. Ik associeer dat zo met (vlees)kroketten :’)

Ragout is bloem gebakken in boter volgens mij. Dat is de basis.

Niet meer supernieuw maar ik had hem vandaag voor het eerst: De Danio Special met Kaneelbroodjessmaak. 7,5/10. Tja, ik vind gewoonweg alle Danio’s lekker dus daar kan niet eens zoveel fout mee gaan. Het smaakt gewoon simpel naar kaneel en is net zoals de andere Danio’s behoorlijk zoet en best dikkig/romig van substantie. Er zitten kleine stukjes cakeachtig in, die niet echt veel toevoegen. De stukjes zijn kleiner dan in de framboos cheesecake smaak.
Ik zou het denk ik nog wel eens kopen, maar ik zou er niet nu direct voor naar de winkel gaan rennen.

Vandaag eindelijk de double choc muffins van de AH oo en ik vond het zo tegenvallen, zonde van de calorieën :cry:

Ja en dat is dus de basis voor een ragout. Melk en kaas erbij en je hebt kaas ragout. Dus die bitterballen zijn vegetarisch, ragout hoeft geen vlees te bevatten. Je hebt bijvoorbeeld ook champignonragout.

2 likes

Ik at net de halo top peanut butter en hoewel ik de smaak wel lekker vind, de textuur is zoooooooo kut. Hij was heel erg raar bevroren bij mij, net water ijs? En daaronder echt keihard? Deed echt af aan de ervaring. Maar scheelt me wel veel geld als ik het nooit meer wil halen

3 likes

image

Net deze gekocht en ik vind 'm heel erg lekker! Stukjes cinnamon roll erin, en een kaneel swirls door het ijs heen. Goedgekeurd 8,5/10

8 likes

Ik vond de low calorie van b&j lekker en er zaten lekkere stukjes in. Oppo vond ik lekker maar saai.

Ik heb zojuist deze op, zo lekker! :heart_eyes: Heb m alleen in België gekocht, dus hoop dat ze m in Nederland ook hebben haha.

8 likes

Ik heb de pure versie met cranberries en pecannoten vorige week gekocht en ik vond die ook echt heel erg lekker!

2 likes

Ja ik zie nu dat AH ze heeft, 2 pure en 1 melk. Alleen dus niet de smaak die ik nu heb, en ik houd niet zo van puur. :sob::yum:

1 like

Net een stukje van de AH tiffin gegeten. Ik koop het niet opnieuw. Het is niet vies, ik bedoel, het is chocolade :heart_eyes: en dat is meestal wel goed. Maar het is geen tiffin zoals ik het ken uit Engeland, dus mijn verwachtingen zijn niet helemaal uitgekomen. Ik had meer koek verwacht, en een wat meer uitgesproken chocoladesmaak.

Daarbij vind ik de prijs buiten de bonus te hoog. De andere smaken tiffin spreken me minder aan dus die ga ik niet proberen, dan maak ik liever zelf tiffin.

4 likes

jhaa chocolade cheesecake :heart_eyes:hier was ik al lang naar op zoek, hopelijk valt ie niet tegen​:see_no_evil:

4 likes

Klinkt alsof hij per ongeluk ontdooit is geweest en daarna weer ingevroren?

Ja dat dacht ik ook maar waarom dan zo raar bevroren? En hij is maar max 30 minuten buiten de diepvries geweest? Toen ik thuis kwam voelde alles nog steeds helemaal bevroren :’(
Maar goed maakt niet uit, als ie wel perfect was geweest had ik een hele dure verslaving gehad dus het is helemaal prima zo

vond m wel lekker, heb al wel een hele tijd geen echte rookworst gehad, maar hij leek erg op hoe ik m herinnerde. de bite was goed, smaak was wel iets te zuur, maar met stamppot erbij was dat wel te doen. textuur aan de binnenkant is het net niet, maar dat is eigenlijk met alle vega worsten zo. wil m een volgende keer op een broodje proberen. wel te duur als het niet in de aanbieding is (3.90).
ohja vriend (geen vegetariër) vond m oké

4 likes

Ik zie allemaal verschillende prijzen voorbij komen van die vegetarische rookworst? Ik zag gisteren een foto dat hij 5,70 is.

Lekker! Beetje als die ontbijtgranen. Volgens mij zijn deze NIET vegan!

Ben hier echt 2 weken lang naar op zoek geweest want ze hadden m steeds niet in verschillende supermarkten, maar nu eindelijk gevonden in de AH. Ook lekker!

15 likes

Ik hoorde over die joyfils milka en oreo tot nu toe alleen slechte verhalen… Maar misschien dus toch maar proberen🤗

1 like