Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik heb meer dan een halve zak weggegooid haha.

1 like

Dan toch maar niet dus😅

Wow dit vind ik eigenlijk een beetje schandalig duur

4 likes

Die prijs is zooooooooo achterlijk??? Van €5,40 kan ik een hele maaltijd maken

3 likes

Ik ben gewoon verbaasd hahaha hoe durven ze zo veel geld te vragen voor een vegetarische rookworst :joy:. Hallo Unox, de tijd dat vega producten extreem duur zijn is allang voorbij.

6 likes

Die prijs klopt niet, hij is iets van €3,90. En ze zijn deze week in de bonus.

Ja daarom zei ik eerder vandaag al dat ik allemaal verschillende prijzen zie op internet. Heel verwarrend dit.

Oh dat ik het al had gezegd maakt verder niet uit hoor haha.

1 like

Ik heb net de roockworst van de vegetarische slager gegeten. Erg lekker, goede smaak en met een knak! Wel prijzig, maar dat heb ik er een keer in de zo veel tijd wel voor over.

Ook heb ik de vegetarische frikandel van Beckers op. Niet heel bijzonder. Papperige structuur. De uitjes, mayo en ketchup maakte het goed. Zonder dit er bij denk ik dat hij teleurstellend is. Zeker voor het geld.

En ja jullie hebben het goed gelezen ik heb avond gegeten met een broodje rookworst en frikandel speciaal :grin: goede combi.

11 likes

Deze hebben jullie vast al geproefd, maar kon hem met de zoekfunctie niet vinden. Ik vind deze zooo lekker! Ik hou normaal helemaal niet van koekjes, maar deze zijn anders :heart_eyes: ze doen me een beetje denken aan macarons en van die gele koekjes met van die roze streepjes. Ze zijn zoet, maar niet te zoet. Af en toe ook een beetje zout. Ben echt verliefd. [9/10]

`
7 likes

Hahahaha ze zijn echt door iedereen hier op t forum afgekraakt, maar ik ben blij dat jij ze wel lekker vind

4 likes

Hahaha wat erg. Zal vast aan mijn smaak dan liggen.

2 likes

Zoals jullie hierboven kunnen lezen zijn mijn smaakpapillen niet zo goed ontwikkeld, dus ik weet niet hoeveel jullie aan deze revieuw hebben. Maar heb vandaag de vega hotdog van de Ikea gehad, en vond hem lekker! Zag er niet zo smakelijk uit, maar met hotdog saus en de gebakken uitjes zie je daar niks van. Moet wel zeggen dat ik de smaak van de normale hotdog ook niet heel bijzonder vind, en dat het meer de saus en uitjes enzo zijn die het lekker maken. Maar een hotdog hoort gewoon bij een Ikea bezoek toch?
image

Deze zal vast ook al veel besproken zijn, sorry alvast :heart:

24 likes

ik zag bij de vomar in de vriezer Calvé cornetto’s!!!

helaas pindakaas, niet glutenvrij dus ik kan ze niet testen. maar OMG

7 likes

Ik heb deze vandaag geprobeerd. Al een tijd geen echt vanille ijs gegeten want lactoseintolerant, maar deze was echt heel lekker! Je proeft een licht vleugje soya, maar ook door de reguliere ijs eters hier thuis goedgekeurd. Lekker romig en smaakt goed naar vanille.
Ik geef hem 9/10! Veel lv vanilleijs is vaak zo waterig of smaakt echt naar niets, dus dit is een fijn alternatief!

10 likes

Deze zijn goed gekeurd! Ik vind ze ‘gewoon lekker’, mijn man is er lyrisch over. Qua smaak is het niet heel spannend (het is een veiligere smaak dan lavendel of chili), het is gewoon een lekkere koek. Ik denk dat dit een crowdpleaser is en dat je deze makkelijk aan visite kan voorschotelen.
Deze zal ik nog weleens vaker kopen, en krijgt van mij 8/10. Als de koek iets taaier was geweest en minder bros (zoals bij Punselie’s) was ie nog lekkerder geweest. Maar alsnog een goeie koek!

6 likes

Vond ze niet echt naar pindakaas smaken😅

Welke zijn ‘deze’? :sweat_smile:

Oh doet het plaatje het niet?
De speculoos karamelkoeken van AH:

https://www.ah.nl/producten/product/wi379313/ah-speculoos-karamelkoeken

@Eyimfihlo @HvO
Thank you very much! Hoef dus niks te missen.

Sla dan nog wel wat Calvé pindakaasrepen in. Jummmmm