Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ah nu zie ik ze! Dankjewel :innocent: vind dat juist fijn wat brosser. Mij leek koeken met speculoospasta nog lekkerder​:yum:

1 like

Jhaa😍

1 like

En, wat vond je ervan? Had deze van de Action ook gehaald (de karamel zeezout) maar vond hem echt heel goor. Proef er weinig chocolade aan en werd er misselijk van. Ik gooi normaal niet zo snel chocola weg.

De Unox vega worst is 3 euro bij de Jumbo!

1 like

17 likes

Deze komen dus dan nog🙈

8 likes

Die oldamsterdam bitterballen zijn echt heerlijk, 10/10. Wel duur trouwens, 10 voor 3,99 (uit Mn hoofd)

6 likes

Zag net op insta Karvan Cevitam met appel/kaneel smaak voorbij komen. Is dit ook nieuw? En heeft iemand dit al eens geprobeerd?

5 likes

Dat lijkt me echt super lekker :heart_eyes:. Appel kaneel fan hier.

Die vega hotdog van IKEA vind ik echt niet lekker. Het is gemaakt van het zelfde melige spul als die niet te vreten vegaballetjes maar dan dus geperst in hotdog vorm.

3 likes

Dat is toch ook gewoon geen hotdog :expressionless: bleh

Sowieso, melig spul met wat mais en doperwten erin gedrukt zou echt verboden moeten worden als vega alternatief.

8 likes

Ik vroeg me al of het hiermee te vergelijken was, maat kwam nergens duidelijke reviews tegen. Thanks!

Hahah ik leef daar echt voor, liefde voor alle groente groenteburgers. Hoe meliger, hoe beter.

6 likes

Ik heb het aardbeien yoghurt taartje gegeten en vond er niks aan. Heel erg chemische smaak en de cake laagjes waren erg droog. Het roze deed me een beetje denken aan bavarois.

2 likes

Yep. Vind het niet veel… ben normaal gek op die combi maar viel me toch tegen.

Haha nou ja ergens wel goed om te weten dat er mensen zijn die het wel lekker vinden, al hoop ik dat het ooit niet meer de standaard vega oplossing zal zijn als je op een feestje of barbecue komt.*

• of bij de Ikea natuurlijk
3 likes

Ik vond 'm echt niet lekker, heb 'm weggedaan…

Ja ik vond hem ook zwaar tegenvallen. Het was nog wel oke door veel augurk, uitjes en saus. Die vegaballetjes krijg ik al helemaal niet weg.

1 like

lekker! je moet wel écht van amandel houden, want die smaak is vrij sterk aanwezig. en er zou wat meer karamel in mogen, of in ieder geval meer verspreid ipv een paar hompen. maar wel 8/10

10 likes

Bestaat er al een topic over producten die je standaard uit het buitenland meeneemt of is daar animo voor?

16 likes