Mijn vriend en ik vonden beide de bieten bodem heel lekker. Wil de andere variant ook nog gaan proberen.
Hoe dik is zoiets? Ik denk meteen aan hummus maar gezien je het over dressing hebt… Of had je het verdund? Ziet er wel lekker uit namelijk, ik ga ernaar op zoek
Ik heb bij de Jumbo die La Place witte chocola met hagelslag gekocht en ik ben mild teleurgesteld. Had meer een ‘hagelslag-ervaring’ verwacht, al weet ik niet hoe dat zou moeten werken
Ohh chill dat Lidl dit nu heeft! (Al is mijn dichtstbijzijnde Lidl echt mini)
Benieuwd hoe die is in vergelijking met die van Magioni (ook qua voedingswaarden) want die vind ik ook echt lekker!
Veel calorieen helaas😅
Als je m vergelijkt met hun verse plaatpizzabodem (zo’n rol met een potje saus) dan scheelt het amper wat qua kcal en koolhydraten. Dus dan neem ik lieved de gewone.
Hmm, ik kan ook hummus in een salade gooien en tellen als dressing, vandaar de verwarring. Het is wel die dikte, wellicht ietsje dunner!
Ik heb gister de kaas bitterballen gekocht en kan niet wachten om ze te proberen
Ohh jammer was ook te mooi om waar te zijn haha dan wil ik ook wel gewone pizza
Ik vond de Tony’s Amandel Kletskop heel lekker en zeker wel naar kletskop smaken.
Ook heb ik de Cookies & cream tiffin van AH geproefd. Niet vies, maar wel heel zwaar en machtig. Ook te zoet naar mijn smaak. En ik vind het woord tiffin vreselijk irritant, maar daar kan niemand iets aan doen.
Hou normaal niet zo van melk chocolade, met puur zou ik hem denk ik nog lekkerder vinden. Maar goede combinatie van harde stukjes (pompoenpitten) en zachtere stukjes (pompoen) en een niet te overheersende maar wel aanwezige pumpkin spice smaak. Vind hem wel iets te duur, hij is opeens voor de helft op al.
7.50/10
Random late reactie, maar hoe bevalt weigh watchers? Heb/krijg je voldoende idee voor gerechten?
Ik keek net bij het rijstzoutjesschap bij de AH en ik zag allemaal nieuwe pinda’s en nootjes volgens mij. Vooral al die gechocolateerde dingen leken mij heel erg lekker. Eten kullie daar wel eens wat van?
Ik zit die halo top salted caramel te eten, maar ik vind m echt tegen vallen. Smaakt mega erg naar koffie. En ik háát alles wat met koffie te maken heeft. Daarnaast is de structuur ook echt raar. Soort flaky ofzo?
4/10
Door dat woord wil ik het niet kopen
Hahaha ik dacht dat ik de enige was
Ik wil altijd alles met oreo / in oreostijl maar het lukt me niet in dit geval haha. Je bent niet alleen.
Ik heb die nieuwe borrelnootjes van Sensation geprobeerd. Waren wel lekker, maar weet niet of ik ze ooit weer zou kopen.
Haha no problemo. Wegens persoonlijke struggles gaat het nu iets minder maar ik weet dat als ik me er goed aan hou ik wel veel kan afvallen. Ik vind avond qua inspiratie wel het moeilijkst. Doe jij het ook?
Ik ga het doen! Meer omdat ik nu alles eet wat los en vast zit en niet beweeg en ik zelf te weinig discipline heb om erop te letten. Als ik alles invoer en zie hoeveel punten het is, let ik misschien wat meer op + zal ik sneller bewegen ter compensatie.