Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik ook, ik had de Mumbai-variant waar Aranka door middel van een om zich heen gedrapeerde sari reclame voor maakte vanuit een grasveldje in een woonwijk.

Waren lekker, maar wel een heel klein zakje.

3 likes

is dit nieuw?

Heb die m&m crunchy caramel gekocht. Echt een teleurstelling, ze zijn keihard! En een rare karamelsmaak. 5/10 omdat ik nog geen tanden gebroken heb, cijfer is onder voorbehoud

6 likes

Mensen prangende vraag: bestaan Nibbits nog? Die chips?

Ik kan ze niet vinden :open_mouth:
Gezien het uur snappen jullie dat ik dringende nood aan nibbits heb.
Sorry eigenlijk is dit het tegenovergestelde van een nieuw product in de supermarkt.

4 likes

Ja, die bestaan nog. De ringen (je weet wel, die je als kind -en volwassene :joy:- om al je vingers deed of doet) en die rimpelige staafjes. Gewoon bij Albert Heijn, Jumbo etc!

1 like

Beetje, maar is er inmiddels al weer even. De rainbow donuts zijn wel nice.

Ik had ze nog nergens gezien😅

Ik heb ze een tijdje terug al gehad! Die rainbow was met wit glazuur en dan stukjes m&m. Echt lekker! Marshmallows met roze glazuur en met mini marshmallows. Vond de rainbow lekkerder.

Bij die Sensation mixes vind ik de Mexico lekkerder trouwens.

1 like

ah leuk! (of nou ja, leuk is een groot woord haha). Ik doe het ook vooral daarom, let me know als je gerechten /ervaringen wil uitwisselen!

1 like

Meh hier hebben ze die kroketten nog steeds niet. Winkels zijn echt traag hier :unamused:

zoo benieuwd naar die kroketten inderdaad!! Review once eaten pleeeease

1 like

OMG waar? Lidl?

Waar heb je deze gekocht? Ben door je positieve review ook wel geïnteresseerd!

Krijgen ze een mooi kleurtje? Vond ze er maar vies uitzien in de verpakking…

Lijkt het een beetje op speculoos? Of totaal anders?

Ik vind het heel erg op gewone speculoos lijken (niet crunchy)

2 likes

2369381

De Amerikaanse weken zijn er en dit is misschien wel een van de hoogtepunten

7 likes

Deze zijn zoooooo lekker, ben echt fan!!

1 like

image

De extreme chocolate donuts van de ah. Misschien eigen schuld, maar wat een dikke tegenvaller zeg. Ik had door de naam een soort chocoladedeeg, of chocoladevulling verwacht, maar nee, het zijn gewoon exact dezelfde donuts als in dat normale gedecoreerde pakket zitten, maar dan met meer chocolade. En dat zijn altijd mijn minst favoriete donuts, vind ze altijd naar kleffe witte bolletjes met hagelslag smaken die je vroeger mee kreeg op schoolreis.

6 likes

Ah noooo die heb ik net gekocht hahaha