aahh shit, nouja, dan hoop ik dat je de normale chocoladedonuts wel lekker vindt
Haha goede beschrijving van die smerige AH donuts!
Geef maar aan mij kleffe witte bolletjes met pure hagelslag zijn me leve
Ik zal ze bewaren tot 10 november en ze je persoonlijk geven. Kans bestaat wel dat ze dan nog wat wolliger zijn met een groene gloed.
Geeft niet eten is eten
Zo blij met alle afraders hier wat heeft dat me al een calorieën en geld bespaard (en teleurstellingen)
Niet gloednieuw, maar ik heb die Mona Oops geprobeerd. Ik had de chocolade smaak en ik vond die niet te eten!! Zelden zoiets smerigs geproefd. Ik vond het veel te zuur in combinatie met de chocolade. Ik denk dat je beter een fruit smaak kan kiezen.
Oh wow heb echt error haha. Op EGF was ik m’n wachtwoord een poos kwijt en toen had ik ook Ciri als gebruikersnaam en bijna precies dezelfde avatar en nu denk ik dat ik het ben als ik jou zie posten.
Haha ik sta ook steeds voor het toetjesschap en die verpakking ziet er best wel aantrekkelijk uit dus dan denk ik ‘zal ik het gewoon proberen?’, maar dan hoor ik in mijn hoofd de stemmen van iedereen hier die aangeven dat het zo gigantisch vies is dat ik het toch laat staan.
Deze geprobeerd maar vond ze een dikke tegenvaller Het is gewoon een erg zoute bitterbal? Oude kaas is zout, dat weet ik, maar dit was echt een zoutragout ipv een kaasragout.
Ik heb net de kokosvariant gehaald. Vind het niet echt lekker. Ook niet heel smerig, maar niet iets wat ik vaker zal halen. 5/10
Deze zijn zo ontzettend lekker. Kokossmaak is niet heel overheersend, zitten best veel koekjes in zo’n zakje (ok alleen maar omdat ze zo dun zijn maar maakt niet uit). 10/10
Ik wist niet eens dat iedereen het al had afgeraden, maar het is echt zo smerig als beweerd wordt. Mijn vriend en ik namen allebei slechts een hap waarna het direct in de prullenbak werd gesmeten, “Oops”.
Ja ik vond het ook echt niet lekker. Heb er 2 gehad en de derde had ik echt geen trek meer in
Doordat ik hier van iedereen lees dat ze zo vies zijn zou ik ze juist wél willen proberen! Gewoon om te ondervinden hoe erg het kan zijn. Spijtig genoeg verkopen ze deze niet in België.
Hahah nee, het is een trip naar Nederland ook zeker níet waard!
Die Mona’s hebben ze hier (België) ook gewoon bij de AH. Of heb je geen AH in de buurt?
Nee, hebben we niet in de buurt. Maar ik ga erop letten als er toevallig nog eens ben!
Ik heb die toetjes ook geprobeerd en vond ze echt niet lekker. Wordt volgens mij ook niet veel verkocht want zijn bij de appie vaak met een kortingssticker.