Volgens mij gaan/zijn beschuitbollen uit het assortiment bij de ah???
Echt heel jammer want vind ze superlekker
Oke even he. Wat is een beschuitbol?
Nog niet gehad of gezien maar het klinkt echt super lekker! Ga extra goed opletten volgende keer in de ah.
Uhm ja das iets heel lekkers. Een soort rond plat broodje van wit brood. het is heel compact brood, beetje zoetig maar niet overheersend. zijn gewoon heel lekker.
Hmm je kunt hier ook zulke heerlijke tostiās van maken!
Het is echt een bekend begrip maar ik heb het nog nooit gegeten en nooit geweten wat het is. Misschien toch maar eens proberen. En snel een beetje
Oeh kwarkbroodjes
Vroeger had de Bakker Bart ook een soort van kwarkbroodjes met suiker en kaneel eroverheen. Die waren zo lekker. Maar die verkopen ze niet meer? Althans hier eigenlijk niet
Jaaa ik heb ze 1 keer gehad en was onwijs fan⦠Had echt de beste puddingbroodjes gemaakt.
Ja je kunt er echt best veel mee!! Jumbo en plus hebben ze ook. Hoop dat die hetzelfde zijn
daar maken ze dus beschuit van! eerste stadium in beschuit maken.
in feite is een bol, twee nog niet gebakken beschuiten.
echt heerlijke dingen ja
Beschuitbollen zijn zo lekker uit broodrooster met donkere basterdsuiker
Vind het zelf wel meer koek dan brood zegmaar qua eetbeleving hoewel het wel gewoon brood is
omg mind is blown
Nog nooit van een beschuitbol gehoord maar ik wil het!! Klinkt echt lekker haha
Woow echt? zo logisch eigenlijk maar nooit over nagedacht.
Ik heb de pure variant geprobeerd en vond ze juist superlekker! En ook goed in verhouding; beetje zout, beetje zachte karamel, beetje pretzel en wat meer pure chocolade. Kon ze niet weerstaan dus heb de hele zak in mān eentje opgegeten oeps.
Whahaha al die vliegende hersenstukjes hier
Het is echt lekker.