Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Naast het feit dat Mona Oops gewoon ranzig is vind ik het irritant dat ik me blijkbaar moet schamen omdat ik dat toetje wil eten. Hoezo die naam? Mij heb je dan al op de kast hoor

Heb alleen de double choco geproefd trouwens, geen idee of de andere smaken wel lekker zijn

Ik vind de Peach hazelnut lekker!
De nootjes zijn een beetje gek erbij, voegen niets toe eigenlijk. Maar de dikke hangop yoghurt met Peach swirl is erg smakelijk

1 like

De lekkerbekjes van de AH gaan uit het assortiment :sob::sob:

Neeeee! Die bestel ik altijd voor mijn oma die daar echt verliefd op is :frowning:

2 likes

Deze zijn echt geweldig :heart_eyes: zo zonde​:disappointed_relieved:

Ik vond die niet te nassen. Geef me dan gewoon goede hangop met perzikjam. Maar wel leuk om de eerste te vinden die ze wel lekker vindt, want ik verbaasde me eigenlijk waarom ze nog in de winkel lagen. Soms zag ik iemand er naar kijken en wilde ik tegen ze schreeuwen DOE HET NIET of ‘you poor bastard’ denken als ik het al op de band zag liggen.

4 likes

Hahahaha wellicht komt het wel omdat ik door de hoeveelheid suiker erg weinig toetjes kan eten.
Dus als ik een toetje eet is het snel lekkerrrrrr

Die Flipz eet ik nu. Huilen, zo lekker. 10/10

3 likes

Fun fact: ik wilde vanochtend een ontbijtje halen bij de appie waar o.a de veggie spread van garden gourmet in de smaak caramelized onions with a touch of lemon juice 1 van die dingetjes was. Eindstand was ik blijkbaar mijn pinpas vergeten dus dat was mooi kut

maaaaar heeft iemand deze geproefd? Ik kon geen foto vinden van de smaak caramelized onion dus daarom maar een soortgelijke

de delicieux folder komt er weer aan! :heart_eyes:

8 likes

M&S moet ook weer naar Nederland komen😍

10 likes

Volgens mij gaan/zijn beschuitbollen uit het assortiment bij de ah???
Echt heel jammer want vind ze superlekker :sob:

Oke even he. Wat is een beschuitbol?

6 likes

Nog niet gehad of gezien maar het klinkt echt super lekker! Ga extra goed opletten volgende keer in de ah.

Uhm ja das iets heel lekkers. Een soort rond plat broodje van wit brood. het is heel compact brood, beetje zoetig maar niet overheersend. zijn gewoon heel lekker. big_Beschuitbol per 6 verpakt

4 likes

Hmm je kunt hier ook zulke heerlijke tosti’s van maken!

1 like

Het is echt een bekend begrip maar ik heb het nog nooit gegeten en nooit geweten wat het is. Misschien toch maar eens proberen. En snel een beetje

Oeh kwarkbroodjes :heart_eyes:
Vroeger had de Bakker Bart ook een soort van kwarkbroodjes met suiker en kaneel eroverheen. Die waren zo lekker. Maar die verkopen ze niet meer? Althans hier eigenlijk niet

3 likes

Jaaa :sob: ik heb ze 1 keer gehad en was onwijs fan… Had echt de beste puddingbroodjes gemaakt.

Ja je kunt er echt best veel mee!! Jumbo en plus hebben ze ook. Hoop dat die hetzelfde zijn