Wat is een amandelschuifvlaai? Is het een typo? Amandel schuim? Of schuif je m zo naar binnen?
Nog niet gezien, was afgeleid door de cookies vlaai:heart_eyes:
Al lijkt ie wel een beetje dropachtig zwart😅
update: de gekarameliseerde ui smaak vind ik niet geweldig of iets, prima om te eten zou het niet nog een tweede keer kopen. OJA: je krijgt er echt een stinkmond van
Ja lekker zijn deze he! Ik heb ze allebei gekocht want ja: ik Kannie kiezen. Beiden erg lekker
Ooohhhh myyyyy… is het lekker?? Vast wel
Iemand de delicieux folder al gezien?
Jhaa😍 bij xenos!
Uuugh waarom mag ik geen kofgie meer? Nu hoorde ik voor het laatst een medewerker zeggen dat je ook een Latte zonder koffie kan nemen, maar is dat lekker?
Een latte zonder koffie is toch een glas warme gestoomde melk?
Nou hou ik niet van koffie, maar een latte zonder koffie? Dan zou ik toch gewoon voor chocomelk oid gaan. Zit er tenminste nog iets van smaak aan de melk
Latte zonder koffie is gewoon de melk met dan evt het smaakje. Dan zou ik wel even het bestellen als gestoomde melk + smaakjes, scheelt je geld (Net als als je standaard zonder slagroom neemt, is latte+toffee nut goedkoper dan de toffee nut latte bestellen. Was het altijd in elk geval, weet niet of ze nu nieuwe prijs truucjes uithalen.) Fraps kunnen in de ‘cream’ zonder koffie.
Oh my God
of misschien bedoelden ze caffeinevrij? Of mag je dat ook niet
Ik reageer even op iedereen.
@pecan @hoiikbenes @anna88 @Pepomy
Toen die medewerker dat zei had ik idd zoiets van ‘ok lijkt me niet zo lekker’. Hij kwam erop, omdat ik dus idd een cream frappuccino had besteld en ik had gezegd dat ik koffie niet zo heel lekker vind (tegenwoordig mag ik ook geen caffeïne meer van de huisarts). Die medewerker was er heel enthousiast over, maar het lijkt me zo raar om melk met een smaakje te bestellen.
Ja ik bestel idd altijd een latte met 1 pompje pumpkin spice i.p.v. een pumpkin spice latte, omdat ik amandelmelk wil en geen slagroom. Tipte een meisje bij Starbucks me laatst toen ik bestelde dus lijkt me dat dat dan bij alle filialen wel moet kunnen?
Niet nieuw, wel het vermelden waar. Bij de Aldi zijn vandaag en dit weekend Tonys in de aanbieding voor 1.89.