Jhaađ bij xenos!
Uuugh waarom mag ik geen kofgie meer? Nu hoorde ik voor het laatst een medewerker zeggen dat je ook een Latte zonder koffie kan nemen, maar is dat lekker?
Een latte zonder koffie is toch een glas warme gestoomde melk?
Nou hou ik niet van koffie, maar een latte zonder koffie? Dan zou ik toch gewoon voor chocomelk oid gaan. Zit er tenminste nog iets van smaak aan de melk
Latte zonder koffie is gewoon de melk met dan evt het smaakje. Dan zou ik wel even het bestellen als gestoomde melk + smaakjes, scheelt je geld (Net als als je standaard zonder slagroom neemt, is latte+toffee nut goedkoper dan de toffee nut latte bestellen. Was het altijd in elk geval, weet niet of ze nu nieuwe prijs truucjes uithalen.) Fraps kunnen in de âcreamâ zonder koffie.
Oh my God
of misschien bedoelden ze caffeinevrij? Of mag je dat ook niet
Ik reageer even op iedereen.
@pecan @hoiikbenes @anna88 @Pepomy
Toen die medewerker dat zei had ik idd zoiets van âok lijkt me niet zo lekkerâ. Hij kwam erop, omdat ik dus idd een cream frappuccino had besteld en ik had gezegd dat ik koffie niet zo heel lekker vind (tegenwoordig mag ik ook geen caffeĂŻne meer van de huisarts). Die medewerker was er heel enthousiast over, maar het lijkt me zo raar om melk met een smaakje te bestellen.
Ja ik bestel idd altijd een latte met 1 pompje pumpkin spice i.p.v. een pumpkin spice latte, omdat ik amandelmelk wil en geen slagroom. Tipte een meisje bij Starbucks me laatst toen ik bestelde dus lijkt me dat dat dan bij alle filialen wel moet kunnen?
Niet nieuw, wel het vermelden waar. Bij de Aldi zijn vandaag en dit weekend Tonys in de aanbieding voor 1.89.
Shiiiiit is dat dan goedkoper? Want dan ben ik altijd genaaid. Ik neem PSL met amandelmelk en een pompje
Wij mogen de campagne drankjes absoluut niet als latte met siroop verkopen maar misschien dat ze het bij sommige winkels wel doen bij uitzondering? Maar is iig niet de bedoeling
Dit is echt zo aan de orde bij SB. Het is elke keer zo random wat je bij de een wel kunt krijgen en bij het andere filiaal niet
Voor de targets niet lekker natuurlijk, maar wij mochten ook nooit âneeâ zeggen op een vraag dus dubbel De manager sloeg wel standaard de duurste vorm aan, uiteraard.
Ik heb ook 5 jaar bij de SB gewerkt en ik deed het wel altijd als mensen het op die manier bestelden (âMag ik een latte met 1 pompje siroopâ). Voor mijn collegaâs was het inderdaad niet zo van zelf sprekend om het op die manier aan te slaan maar ik vond het altijd lullig om de volle prijs te laten betalen voor 1 pompje siroop
Misschien wat offtopic maar omdat het over koffie gaat; ik vind dat echt heerlijk. Ik zou het vaker willen drinken maar ik kan niet tegen die caffeine. Echt van een half bakkie kan ik best wel een nerveus/angstig gevoel krijgen en zoân vervelend gevoel in mn buik. Heeft iemand dit nog meer?
Ze verkopen bijna nergens van die caffeinevrije speciale koffiesâŠ
Redbull en energiedrink kan ik dan weer wel hebben, super weirdâŠ
Ja ik bestelde een pumpkin spice latte met amandelmelk, 1 pompje siroop en zonder slagroom en toen zei dat meisje dus dat ik beter een almond milk latte met 1 pompje siroop kon bestellen omdat dat goedkoper was haha. Nu ik er over nadenk best wel onlogisch van haar want dat betekent natuurlijk dat ze geld mislopen daar. Maar bestel het nu altijd zo!
Trouwens, ik heb de laatste 2 weken wanneer ik een PSL bestelde telkens gehad dat de pumpkin spice siroop op was. Zit hij nog wel in het assortiment? Was namelijk ook bij 3 verschillende filialen en nergens hadden ze hem?
Dat ik nog in een winkel werkte, gaf ik ook wel eens tips hoe mensen het goedkoper konden doen. Het maakte mij echt niet uit als de winkelketen daarom minder verdiende, ik deed het liever aardig voor de klanten.
Heb ik precies zo! Cola is ook geen probleem, maar koffie is echt standaaed hartkloppingen en gejaagd gevoel⊠Heel raar!