Ik heb ook 5 jaar bij de SB gewerkt en ik deed het wel altijd als mensen het op die manier bestelden (“Mag ik een latte met 1 pompje siroop”). Voor mijn collega’s was het inderdaad niet zo van zelf sprekend om het op die manier aan te slaan maar ik vond het altijd lullig om de volle prijs te laten betalen voor 1 pompje siroop
Misschien wat offtopic maar omdat het over koffie gaat; ik vind dat echt heerlijk. Ik zou het vaker willen drinken maar ik kan niet tegen die caffeine. Echt van een half bakkie kan ik best wel een nerveus/angstig gevoel krijgen en zo’n vervelend gevoel in mn buik. Heeft iemand dit nog meer?
Ze verkopen bijna nergens van die caffeinevrije speciale koffies…
Redbull en energiedrink kan ik dan weer wel hebben, super weird…
Ja ik bestelde een pumpkin spice latte met amandelmelk, 1 pompje siroop en zonder slagroom en toen zei dat meisje dus dat ik beter een almond milk latte met 1 pompje siroop kon bestellen omdat dat goedkoper was haha. Nu ik er over nadenk best wel onlogisch van haar want dat betekent natuurlijk dat ze geld mislopen daar. Maar bestel het nu altijd zo!
Trouwens, ik heb de laatste 2 weken wanneer ik een PSL bestelde telkens gehad dat de pumpkin spice siroop op was. Zit hij nog wel in het assortiment? Was namelijk ook bij 3 verschillende filialen en nergens hadden ze hem?
Dat ik nog in een winkel werkte, gaf ik ook wel eens tips hoe mensen het goedkoper konden doen. Het maakte mij echt niet uit als de winkelketen daarom minder verdiende, ik deed het liever aardig voor de klanten.
Heb ik precies zo! Cola is ook geen probleem, maar koffie is echt standaaed hartkloppingen en gejaagd gevoel… Heel raar!
Ik ga het proberen.
Het was zo lekker dat het al op was voordat ik het op de foto kreeg.
De brownie smaak had ik alleen bij de eerste happen, daarna kwam de overheersende spijs smaak.
Ik wil ook een dekamarkt😍
Jhaaa hij is binnen:heart_eyes:
Die cheesecakes zijn niet nieuw maar echt goddelijk!!!
Oh my die christmas cookies zien er écht lekker uit. Vanaf wanneer zijn die in de winkel?
Helaas pas vanaf 29 november😅
Jaaa eindelijk weer profiteroles en toffee pasta. Die heb ik het hele jaar gemist.
Ho wacht ik zie dat de profiteroles nu gevuld zijn met salted caramel. Do need
Ik vind er weinig nieuws bij zitten in het delicxieus assortiment maar wat maakt t uit, ik ga toch cheesecake inslaan
Oh wow ik ga me dood eten in die kerstkoekjes, ik voel het.
Soulmate🙈
Ow jezus, ik moet echt zorgen dat ik naar de Lidl ga vandaag ipv mijn vriend
Oooh yeah! Ik ga zeker die chocoladepasta’s kopen. Heb nu al zin om Toffeebrownies te bakken
Was die hazelnut spread nou dat spul dat leek op de inhoud van een kinderbueno?