Vegetarisch eten

Oh nee! Balen zeg. Hopelijk komen ze terug…

Ik weet niet of je er zin in hebt maar ik denk dat je deze veel goedkoper zelf kan maken. Die bakjes zijn moeilijk klein en kosten iets van 2.69? Je kan de tonijn ook los kopen en met wat kappertjes en mayo zelf salade maken.

1 like

Niet in blikjes, in de vriezer!

Nee in de vriezer indd.

Bedankt voor de tip, ik wist niet dat ze het ook los verkochten! Ik ga het eens proberen :slight_smile:

1 like

Iemand deze al gehad? Lijkt me erg lekker!

Ik heb ze nu allebei geprobeerd. Ik vind ze heel erg lekker! In de filet americain zit een heeel mini klein pepertje, mega lekker! De andere twee, paté en snijworst, zijn besproken in het vegan topic.

2 likes

Ik eet zoiets vaak met gebakken aardappeltjes (van die opbak dingen) en iets van broccoli ofzo, ook niet heel spannend haha

3 likes

Heb de kips mini paté en filet americain gehaald en de Spaanse worst plakjes van de vegetarische slager, morgen testen

1 like

Ooooh NOG eentje, die rookworsten zijn wel hip he haha

Ah jammer! Ik vind die soja nasmaak/overheersing echt jammer bij sommige producten

Vandaag weer eens Melanzane gemaakt, was vergeten hoe lekker dat is! :drooling_face:

2 likes

Wij eten zoiets soms met wortelpuree njammie

1 like

Wat zijn jullie lievelings vega gerechtjes? En dan het liefst met voldoende eiwitten, maar als dat niet zo is, dan is het ook prima, dan kan ik er zelf wel wat bij verzinnen.

1 like

Shakshuka, tajine met kikkererwten, chili met gele linzen en bonen, gemarineerde en gebakken tofu (met wok ofzo), fried rice met tempé en zeewier

Ik maak ook 400x per week pasta met groenten of soja balletjes

2 likes

Ik had maandag goddelijke wraps met gegrilde groenten gemarineerd in olijfolie, citroensap en knoflook (paprika en aubergine), een sausje van griekse yoghurt met peper en zout en gebakken halloumi met een beetje rucola!
Recept van Ohmyfoodness

3 likes

Welke ‘stukjes’ vinden jullie lekker? Ik had gister kipstukjes van Veggiechef maar die vond ik eecht niet lekker

Ik vind die van Vivera en die van DVS erg lekker. Maar Vivera is dacht ik hetzelfde als Veggie Chef?

Wil even de vegetarische saucijzenbroodjes van de Bakker Bart hartelijk aanbevelen!
Ik eet zelf niet volledig vegetarisch en een saucijzenbroodje is iets dat ik echt kan craven en dit is echt een goede vervanger!

9 likes

Woah, sinds wanneer heeft Bakker Bart vega saucijzenbroodjes?? Lekker!