Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)


Lekkerbekjes van de Jumbo
Misschien niet helemaal het goede topic, maar iemand enig idee of dit kan kloppen?

De meeste lekkerbekjes hebben toch behoorlijk meer kcal en koolhydraten? :sweat_smile:

Ja ik dacht al dat het aan mij lag maar ik betaal volgens mij veel meer dan vroeger voor een bakje pasta! En toen zat dat bakje helemaal vol, nu gewoon maar half? Voor een hogere prijs dan nog wel. Echt jammer want vind het wel lekker

Er zitten er drie in, portie is 100gram…

Op de verpakking staat portie is 100 gram, maar dan nog als je de info per 100gr vergelijkt met de lekkerbekjes van bijv ah, aldi of plus… Lijkt dit misleidend gezond :sweat_smile:

Oh zo :see_no_evil: ik las het verkeerd

Maar dat zou schelen!

1 like

is dit nieuw?

1 like

Appel gezouten karamel :face_vomiting:

Leek mij ook niet echt lekker😅

1 like

Die ernaast lijkt me wel te doen

IMG_3080

Ik eet deze nu heel vaak! Had ze nog niet eerder gezien. Veel beter te doen qua kcal dan de normale. Vind het alleen jammer dat er 2 porties in een zakje zitten ipv 1.

3 likes

Die repen van Godiva heb ik nog niet gezien en had ik niet verwacht. Volgens mij loopt dat niet heel goed namelijk. Appel en gezouten karamel vind ik trouwens een fantastische combinatie, maar niet in een chocoladereep, thanks.

1 like

Die linker, Eaton mess heb ik gegeten. Mega lekker, wel heel zoet. Maar weinig gram in een reep dus beetje guilt free.

Jha gezouten karamel met appel is lekker en chocolade is lekker, maar samen :sweat_smile: net als die reep van la place met appelflap :sweat_smile:

Ik houd echt niet van meringue dus ben bang dat ik die niet lekker vind :sweat_smile:

Omg, deze was echt lekker. Ik vind Kit Kat normaal niet zo. Ligt dit ook in de Nederlandse schappen? Het smaakt licht naar karamel, maar heel romig. 9/10!

22 likes

@Applepie Nee, ligt hier niet. Ben wel blij dat blonde chocolade wat meer in opkomst is dus wie weet in de toekomst nog!

1 like

Die is heeeeeel lekker ja! Hier in NZ al meerdere malen gekocht (iets te vaak misschien :see_no_evil:)

1 like


4 likes

Huh, die random bril op de grond ;p

20 likes

De cola smaakt wel echr naar kokos, maar vond het toch niet zon lekkere combi😅

4 likes