Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Viel toch wat tegen, ik ken geen pompoen maar had verwacht dat het wat knapperiger zou worden… En je moet er wel echt wat meer kruiden op doen dan alleen peper, zout en beetje teriyaki saus :sweat_smile:

2 likes

Oh ik schuif dit met wat peper en zout echt zo naar binnen. De spruitjes wat krokant, net als de ui. Favoriete makkelijke lunch haha (denk wel dat ik het altijd iets te lang er in hou)

4 likes

Misschien bevalt mij eentje zonder pompoen beter :sweat_smile:

2 likes

Vond deze vies! Alles was heel taai en de salted caramel smaakte meer naar een soort likeur ofzo echt vies :sweat_smile:

:sob:

2 likes

Dit is eeecht lekker. Heb er zelf nog 3 plakjes van die “cheddar” doorheen gedaan, en vind t een beetje pittig (ben 100% tata) maar verder echt een lekker comfort bakkie

8 likes

Neeeeeeeeeeeeeee

1 like

Daarom zijn ze ook al weken niet op voorraad bij de ene appie in de buurt die ze nog zouden moeten hebben. Omg ik huil hier echt om.

1 like

Nooo :astonished: dit leek me nog wel zo lekker

1 like

Deze smaak! Echt, als je niet weet dat het low calorie-ijs is zou ik zo geloven dat het van een Italiaanse ijszaak komt. 10/10

4 likes

Ik vind deze zo lekker :heart_eyes:

1 like

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

Wilde bestelling aanpassen. Niet op voorraad

Ben benieuwd!

Shit, deze heb ik gister gekocht haha.

Heb van de Laaidl hiervan de stilton met rode ui en tijm geprobeerd:

3/10 echt niet de moeite waard. Smaak is heel flauw, helemaal niet wat je verwacht van stilton. Beetje weeïg zelfs. Wel een goed krakend chipje, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Ik heb de kalkoen met salie nog liggen. Hopelijk beter.

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing :sweat_smile:

Aah echt? Ik vond deze juist heel lekker, ben zelfs nu onderweg naar de Action om ze te halen :sweat_smile: Naja, meer voor Bassie.

1 like

Hoe zou jij de smaak omschrijven?

Niet echt nieuw, maar smaakte goed, lekkere dunne (tenminste ik vind dat lekker), knapperige bodem. Ook goede smaak, heb ook vaak bij pizza dat je alleen proeft dát het pittig of scherp is zonder dat er verder smaak aan zit zegmaar😅

1 like

Huh? Ik heb echt nog nooit een pittige diepvriespizza gehad?

3 likes