Ja, ik ken het. Heb ooit zoān potje bij Body & Fit besteld. Als je dat poeder door je kwark oid doet, krijgt het een pindakaas smaakje. Als je het aanlengt met water kan je er een sausje van maken.
Maar is het lekker?
Haha nou heel eerlijk: het is alleen lekker als je wel de lusten wil, maar niet de lasten. Ik vind dan de real-deal veel lekkerder, maar als je op je kcal wil letten dan is het wel een aanrader. Ik heb het weggegeven aan een vriendin en die vind het superlekker. Ik was er zelf niet helemaal kapot van. Waar wil je het voor gaan gebruiken?
Dit vind ik echt nepvoedsel. Net als van die zogenaamde low calorie pasta enzo
Maar wat doe je überhaupt met pindakaas poeder??
Ze hebben het ook in een een chocolade variant, ik wilde het gewoon op brood doenš
Dan zou ik als ik jou was deze lekker skippen als ik eerlijk ben
Bedankt voor de tipš
Sinds ik de bietenburgers vd jumbo heb geprobeerd ben ik wel een beetje allergisch voor alles waar biet in zitš
Ik had van sie chocolade sticks voor sinterklaas van de Aldi gepakt, normaal zijn die plastic bakjes bruin⦠Nu had ik er 1 bakje tussen die goud was bijna een Willy Wonka gevoel
Het kerstassortiment van de appie staat erop, maar nog geen cheesecake
Ik zag ook al een stol met kokosspijs, ben sceptisch en benieuwd tegelijkertijd.
Zag van Quorn ook allemaal nieuw broodbeleg, heeft iemand de āpeperoniā al geprobeerd?
Hoe moet ik mān kerst nu doorkomen
Ja hoe konden ze dit nou doen?! Ook eerst Gu uit de schappen halen
Echt mijn favoriet op Rollende Keukens-dingen, benieuwd hoe het is als je het zelf maakt!
Bij de Appie? Want dan ga ik ze vandaag nog halen <3
Bij de jumbo
Hm kak, die zit hier nergens