hahaha in before boterhamworstgate 2.0
Eeeh wat is dat? Ben nu bang dat ik iets heel doms heb gezegd
Kleine update:
Samenvatting
Ik werk niet meer op de afdeling kwaliteit van AH maar sinds een week op de afdeling kwaliteit van Hema. Ook nu weer krijgen we alle nieuwe producten op de planning en te proeven. Ik ben zelf nog geen Hema shopper dus ik ken het assortiment nog niet, hopelijk veranderd dat snel
Ik heb geproefd:
Discodipletter: 7/10, proefde niet helemaal de toegevoegde waarde van de discodip maar de chocola was erg lekker
Chocoladeblok met zoute pretzels: 9/10. Ik kende de combinatie pretzel en chocola nog niet maar ik vond het heerlijk. Tevens een niet te groot blok waardoor je je net niet ziek kunt eten
Speculaasfudge: 6/10, proefde de speculaas niet zo
Nee zeker niet! Iemand had op egf een keer een foto van een pakje boterhamworst geplaatst (echt letterlijk een pakje boterhamworst op een tafel oid, niks bijzonders) en toen kwam de rechtmatige eigenaar van die foto hier relschoppen haha.
@Evi-lena Leuk dat je nog een soortgelijke baan hebt! Vond je vorige baan al interessant en vroeg me al af wat je nu doet.
De pretzelrotsjes van Hema zijn ook erg lekker.
Oh dat heb ik echt helemaal gemist toen, haha! Misschien moet ik dan toch even opstaan en zelf een foto gaan maken, maar luiheid
Nouja denk dat er verder vrij weinig mensen zijn die artistieke rechten claimen op een pak boterhamworst dus zou vooral je ding blijven doen.
Ik heb dit wel eens voorbij zien komen op Engelse blogs! Is dit in NL te krijgen?
Het is vreemd product dat met smaakstoffen en zoetstoffen in xanthaan gom en een andere verdikker werkt. Niet heel slecht, maar lijkt me ook geen âpuurâ product. Maar om een keer je zoete trek te stillen?
Kijk maar eens rond op deze website, ze hebben ook pasta zonder calorien, geheel natuurlijk! Echt heel grappig. Dat soort producten intrigeert mij enorm!
Ik vind het ook heel bijzonder, vraag me dan ook af wat er gebeurt als je dagelijks dergelijke producten gebruiktđ
Ohja en is idd een Nederlands bedrijf, wel een webshopâŠ
Ik vind optimel nog meevallen, ik heb ooit chocolade pindakaaspasta van waldenfarms oid geprobeerd⊠Echt walgelijk, ranzig, om naar van te worden
Ja, inderdaad.
Oh die pasta heb ik ook een tijdje gegeten (eigenlijk de rijstvariant maar het smaakt allemaal hetzelfde, alleen de vorm is anders) en er zit weinig smaak aan. Op zich best te doen met tomatensaus maar meer als maagvulling dan als enigzins lekker eten haha. Ze hebben het voor een euro bij de action
Aaah een last minute kerstkadootje!
Dat spul stinkt altijd zo enorm chemisch dat ij de eetlust meteen vergaat
Hahah snap ik, goed afspoelen met water is echt nodig
Toetjes-experts, welke zal ik vanavond nemen?
GĂŒ
Mona pudding!
Cheesecake vd lidl!