Wat zijn de lekkerste verse chocolate cookies? Die van AH, Mc Donalds, plus, SubWay, of die nieuwe voor de kerst van de Lidl?
Ik heb echt al tien van die Lidl koeken gehad haha, die zijn echt zo lekker.
Die van de lidl zijn heerlijk!
Shitttt ik wilde een gezonde vrijdag houden maar moet we zo nog naar de Lidl
Die van ah zijn alleen lekker als ze nog een beetje warm zijn, daarna worden ze zo hard.
McDonalds, McDonalds, McDonalds!
Meh ik had me zo verheugd op de rode kool met peer en bessen van de jumbo hebben ze hem hier niet? Of komt die pas later? Ik dacht dat ik die vorig jaar al ruim voor kerst heb gegeten.
Ik heb wel eindelijk het speculaas karamel en de aardbei pavlova alcoholtoetjes van de Jumbo meegenomen (waren constant op) dus die ga ik van de week even testen
Deze liggen sinds kort bij Aldi in t verse broodjes schap en ben verslaafd! Textuur van binnen lijkt een beetje op een scone met kleine stukjes suiker/kaneel erin. Moet me inhouden om er niet dagelijks 1 te halen!
Qua uiterlijk zeker! Maar heb er nooit een van Bakker Bart gegeten dus ik durf niet te zeggen in hoeverre de smaak vergelijkbaar is.
Ik heb net door het online jumbo kerstmagazine gebladerd. Ooo zo lekker allemaal
Maar vond het niet zo bijzonder en wat weinig in vgl met AH en Lidl😅
Weinig?!? Ik bleef maar scrollen
Of heb je het over de recepten?
Ook. Haha eigenlijk gewoon de inhoud van het hele magazine. Ik vond de allerhande heel erg tegenvallen want niet echt iets waar ik in mijn eentje iets mee kan. Bij dit magazine heb ik echt wel verschillende dingen gescreenshot
Die van de kiosk!!
Ik vond het aantal nieuwe producten bij de jumbo toch wel tegenvallen hoor😅 maar misschien komt dat omdat ik vooral naar de koekjes, toetjes, gebak en vis/vega kijk🙈
Dankjewel
Ik heb ze gisteren toevallig zelf gemaakt met behulp van zo’n mix van de Hema! Echt letterlijk alleen boter en een ei toevoegen, mixen, even de oven in en je bent klaar. Hele huis rook lekker naar koekjes en vind ze echt heerlijk
Ah jullie hebben echt niks teveel gezegd over die christmas cookie van de Lidl. Hij was heerlijk. Ik drink er de chocolademelk bij gemaakt van de chocoladestokjes van de Lidl, die zijn ook super lekker. Je proeft goed de kaneel er in door, war ik normaal nooit door mijn chocolademelk doe