Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Heeft iemand die Excellent kaaskroketjes al op? Ze zijn in alle AH’s steeds op :frowning:

Ja, zijn lekker!
Alleen 14 minuten in heteluchtoven is te lang, dan gaan ze kapot.
8/10

1 like

Het stond in de Plus… Maar verder ool geen kaartje erbij… Als je wil maak ik de volgende keer een foto van het etiket😇

Ik wil wit crème brûlée.

6 likes

Jammer dat de chocolate cake én puur is én met frambozen😅

Kent iemand deze witte chocolade saus?
Is alleen wel zonder calorieen dus vraag me af in hoeverre het gezond is dat te eten😅

1 like

Bij Hema, prijzem weet ik niet🙈

3 likes

Huh zijn dit niet die oude repen in nieuwe verpakkingen? Iig rocky road hebben ze al jaren. Apple pie kan ik me niet herinneren

1 like

€2.75 dacht ik.
En die witte discodip wafeliets is een 8,5/10 :grin:

3 likes

Ik keek hier heel gek van op, gezien de plaats en ik die AH ook ken enzo. :joy: Moest even twee keer kijken.

1 like

OMG Cacaolat :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Waar heb je die gespot? Sleep altijd 3 sixpacks mee uit Spanje!

1 like

Bij de Plus! :innocent:

1 like

IIk heb vandaag bij de Jumbo gamba’s van de vegetarische slager gekocht, iemand die al eens geprobeerd? Ben benieuwd of het wat is!

(Nu wel mijn foto!)

11 likes

hahaha in before boterhamworstgate 2.0

17 likes

Eeeh wat is dat? Ben nu bang dat ik iets heel doms heb gezegd :fearful:

Kleine update:

Samenvatting

Ik werk niet meer op de afdeling kwaliteit van AH maar sinds een week op de afdeling kwaliteit van Hema. Ook nu weer krijgen we alle nieuwe producten op de planning en te proeven. Ik ben zelf nog geen Hema shopper dus ik ken het assortiment nog niet, hopelijk veranderd dat snel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb geproefd:
Discodipletter: 7/10, proefde niet helemaal de toegevoegde waarde van de discodip maar de chocola was erg lekker

Chocoladeblok met zoute pretzels: 9/10. Ik kende de combinatie pretzel en chocola nog niet maar ik vond het heerlijk. Tevens een niet te groot blok waardoor je je net niet ziek kunt eten

Speculaasfudge: 6/10, proefde de speculaas niet zo

11 likes

Nee zeker niet! Iemand had op egf een keer een foto van een pakje boterhamworst geplaatst (echt letterlijk een pakje boterhamworst op een tafel oid, niks bijzonders) en toen kwam de rechtmatige eigenaar van die foto hier relschoppen haha.

6 likes

@Evi-lena Leuk dat je nog een soortgelijke baan hebt! Vond je vorige baan al interessant en vroeg me al af wat je nu doet.
De pretzelrotsjes van Hema zijn ook erg lekker.

1 like

Oh dat heb ik echt helemaal gemist toen, haha! Misschien moet ik dan toch even opstaan en zelf een foto gaan maken, maar luiheid :sweat_smile:

1 like

Nouja denk dat er verder vrij weinig mensen zijn die artistieke rechten claimen op een pak boterhamworst dus zou vooral je ding blijven doen.

3 likes