Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik had laatst de Pho, vond het wel lekker maar niet heel bijzonder, maar was gratis met scoupy. 6/10

1 like

Ja gratis met scoopy, niet te vreten!!!

1 like

Misschien een beetje off topic, maar welke chocolade zit verpakt in een gouden wikkel zodat het een beetje op goudstaafjes lijkt? :see_no_evil:

Merci deels, Ferrero Rocher is wel goud, maar rond…

De Boni (Colruyt) chocoladerepen hebben een gouden wikkel (wel met textuur volgens mij), maar dan moet je het eerst uit de kartonnen verpakking halen :slightly_smiling_face:

1 like

kruidvat heeft chocolade goudstaven, heb ze vorige week gratis bij m’n aankoop gekregen.

1 like

Helaas hier geen bonišŸ˜…

Bedoel je die voor sinterklaas? Want die hadden ze niet meeršŸ˜…

Aww jammer, tis dat verzenden naar NL niet goedkoop is, anders had ik ze naar je opgestuurd. Hier in huis eet niemand er van

Oh je bestelt bij kruidvat Nederland? Maar wel lief aangeboden hoor.:hugs:

Nee haha, ik woon in Belgiƫ, heb de repen hier thuis liggen en had ze gratis gekregen toen ik iets kocht in de winkel.
Ik ging er vanuit dat jij in NL woont en dat ik mijn reepjes naar jou kon sturen, maar dat dat wat duur is

2 likes

Zijn deze vega?

Jha dat bedoel ik :see_no_evil:wist niet dat kruidvat ook in Belgiƫ zat

Ik heb de Tom Kha Kai thuis. Heb er een van op. Het is wel ok,niet bijzonder. 6/10.

Ook ik gratis de pho geprobeerd, vond hem wel lekker maar ver van een echte pho xD 7/10

Hahah ja goh, de een moet minimaal 4 uur stoven en wordt geserveerd met een heel scala aan vers garnituur en het ander is een poedertje uit een zakje. Überraschung!

1 like

:joy: wishful thinking :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben dus altijd super fan van AH excellent producten en vooral alle kant en klaar maaltijden zodat ik zelf geen flikker hoef te doen
AHI_434d5031313730343733_1_LowRes_JPG
Maar please koop dit niet. Het smaakt niet naar zoete aardappel, maar alleen naar chemische zuurkool en de spruitjes zijn smaakloos.
AHI_43545236323133393730_1_LowRes_JPG

Ook dit was niet te vreten. De saus was net een soort mix tussen een pudding en pastasaus.

Als iemand nog suggesties heeft van wat wel te eten is…

1 like

Oeh thanks! Ik ga zo gelijk naar de AH

Ik eet dit voor het eerst en het is lekkerrrrrr
10/10

15 likes

@Denver @Ludo @anon79778179 @Reflect @Genius
Inmiddels de Tom kha kai gehad, wel ok maar zou het niet opnieuw kopen.
De Laksa is echt vies, niet opgedronken.
Daarna heb ik het opgegeven (voor nu).

@anon98052296 Nope!

2 likes