Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik heb net door het online jumbo kerstmagazine gebladerd. Ooo zo lekker allemaal

1 like

Maar vond het niet zo bijzonder en wat weinig in vgl met AH en Lidl😅

Weinig?!? Ik bleef maar scrollen

Of heb je het over de recepten? :sweat_smile:

Ook. Haha eigenlijk gewoon de inhoud van het hele magazine. Ik vond de allerhande heel erg tegenvallen want niet echt iets waar ik in mijn eentje iets mee kan. Bij dit magazine heb ik echt wel verschillende dingen gescreenshot

Die van de kiosk!!

3 likes

Ik vond het aantal nieuwe producten bij de jumbo toch wel tegenvallen hoor😅 maar misschien komt dat omdat ik vooral naar de koekjes, toetjes, gebak en vis/vega kijk🙈

1 like

Dankjewel :hugs:

Ik heb ze gisteren toevallig zelf gemaakt met behulp van zo’n mix van de Hema! Echt letterlijk alleen boter en een ei toevoegen, mixen, even de oven in en je bent klaar. Hele huis rook lekker naar koekjes en vind ze echt heerlijk :blush:

4 likes

Ah jullie hebben echt niks teveel gezegd over die christmas cookie van de Lidl. Hij was heerlijk. Ik drink er de chocolademelk bij gemaakt van de chocoladestokjes van de Lidl, die zijn ook super lekker. Je proeft goed de kaneel er in door, war ik normaal nooit door mijn chocolademelk doe

2 likes

Ik weet niet waarom, maar ‘een smikkel’ als zelfstandig naamwoord vind ik vies klinken

8 likes

Waarschijnlijk vanwege het woord “snikkel” dat wordt gebruikt als alternatief voor een penis?

3 likes

Ik heb deze voor straks bij de thee:

10 likes

Nou. Ik denk: Ah chil een soort fudge-achtige vulling maar ze zijn gewoon hard. Ik begrijp niet waar de fudge zit in dit product en al helemaal niet voor €3!!!

2 likes

Heeft iemand toevallig de kaneelsterren van Bolletje al gespot? Dat zijn mijn favo koekjes rond deze tijd, maar mijn supermarkt heeft ze niet :frowning:

1 like

Bij de Ah to go al wel…

In mijn stad niet! Ik ben vervloekt!

Niet helemaal hetzelfde, maar de Bolletje Langetjes verkopen ze weer bij de Albert Heijn, en die lijken er enorm op! Alleen hebben die geen witte chocola, maar daar kan je zelf voor zorgen :sunglasses:

2 likes

is dit nieuw?

7 likes

Nu wil ik het ook… jammer dat ik dit vanmorgen niet gezien had, zag het pas nádat ik naar de appie was geweest :sweat_smile:

1 like