Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Heeft iemand de kaaskroketten van de AH voor de kerst al geprobeerd? :see_no_evil: Zijn dat kleine of gewone kroketten?

1 like

Ah op die manier, ik ben pas sinds dit jaar bezig met het assortiment bijhouden dus wat nieuw is kan ik inderdaad niet vertellen. Ik heb opgeslagen wat ik lekker vind :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit is geweldig! Misschien heb je dat zelf ook inmiddels ondervonden. Als deeg om zo te eten is het lekker, maar ik hou meer van gebakken koekjes.

1 like

Ze zijn ongeveer 6 centimeter lang en 3 centimeter dik. En lekker! 8/10

Ze waren zeker lekker, wil de andere soort ook proberen, had nu de naturel. Handig om in de vriezer te hebben voor wanneer je er zin in hebt, is zonder bende snel klaar.
Als deeg is het ook wel lekker, maar niet zo lekker als dat van Baker’s dough.

1 like

De salted caramel versie
Wel lekker maar zeker niet zout. Er is lekkerder ijs. 7/10

1 like

Deze valt echt tegen. Geen pavlova te bespeuren. Eerder een soort van flauwe vanille vla met aardbeienjam en wat slagroom. Al is het wel een beetje logisch want als pavlova gemixt wordt met vla/vloeibaar iets dan lost het zo ongeveer op. Dat is hier ook het geval. Niks harde schuimstukjes. Echt jammer. Had er dan apart stukjes pavlova bij gedaan zoals je wel eens in de deksel van andere toetjes ziet 4/10

Deze is best wel lekker. Niet echt een hele intense speculoos smaak, maar ook geen sterke karamel smaak. Structuur is ook vrij slap. Jammer genoeg zijn de stukjes speculoos bovenop ook zacht (once again logisch). Al met al prima te eten, maar ik had het beter gevonden als het echt speculoosmousse was (dus goeie speculoossmaak) met een laagje karamelsaus eroverheen. 7/10

1 like

Lijken me ook wel lekker😍 dessert bij de Aldi koste trouwens 1,49

Probleem zo voor kerst is dat er zoveel is te kiezen :sweat_smile::see_no_evil:

3 likes

Kun je aangeven wat hier speciaal aan is? Ik had die fudge melkkerstkransjes en dat was gewoon keiharde melkchocolade voor €2,99 :disappointed_relieved:
Ik wil deze wel proberen want ik hou van marsepein maar ik wil weten of ze die €2,99 waard zijn

1 like

Iemand deze al geprobeerd?

1 like

Ik had laatst de Pho, vond het wel lekker maar niet heel bijzonder, maar was gratis met scoupy. 6/10

1 like

Ja gratis met scoopy, niet te vreten!!!

1 like

Misschien een beetje off topic, maar welke chocolade zit verpakt in een gouden wikkel zodat het een beetje op goudstaafjes lijkt? :see_no_evil:

Merci deels, Ferrero Rocher is wel goud, maar rond…

De Boni (Colruyt) chocoladerepen hebben een gouden wikkel (wel met textuur volgens mij), maar dan moet je het eerst uit de kartonnen verpakking halen :slightly_smiling_face:

1 like

kruidvat heeft chocolade goudstaven, heb ze vorige week gratis bij m’n aankoop gekregen.

1 like

Helaas hier geen boni😅

Bedoel je die voor sinterklaas? Want die hadden ze niet meer😅

Aww jammer, tis dat verzenden naar NL niet goedkoop is, anders had ik ze naar je opgestuurd. Hier in huis eet niemand er van

Oh je bestelt bij kruidvat Nederland? Maar wel lief aangeboden hoor.:hugs:

Nee haha, ik woon in België, heb de repen hier thuis liggen en had ze gratis gekregen toen ik iets kocht in de winkel.
Ik ging er vanuit dat jij in NL woont en dat ik mijn reepjes naar jou kon sturen, maar dat dat wat duur is

2 likes