Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Zijn deze vega?

Jha dat bedoel ik :see_no_evil:wist niet dat kruidvat ook in België zat

Ik heb de Tom Kha Kai thuis. Heb er een van op. Het is wel ok,niet bijzonder. 6/10.

Ook ik gratis de pho geprobeerd, vond hem wel lekker maar ver van een echte pho xD 7/10

Hahah ja goh, de een moet minimaal 4 uur stoven en wordt geserveerd met een heel scala aan vers garnituur en het ander is een poedertje uit een zakje. Überraschung!

1 like

:joy: wishful thinking :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben dus altijd super fan van AH excellent producten en vooral alle kant en klaar maaltijden zodat ik zelf geen flikker hoef te doen
AHI_434d5031313730343733_1_LowRes_JPG
Maar please koop dit niet. Het smaakt niet naar zoete aardappel, maar alleen naar chemische zuurkool en de spruitjes zijn smaakloos.
AHI_43545236323133393730_1_LowRes_JPG

Ook dit was niet te vreten. De saus was net een soort mix tussen een pudding en pastasaus.

Als iemand nog suggesties heeft van wat wel te eten is…

1 like

Oeh thanks! Ik ga zo gelijk naar de AH

Ik eet dit voor het eerst en het is lekkerrrrrr
10/10

15 likes

@Denver @Ludo @anon79778179 @Reflect @Genius
Inmiddels de Tom kha kai gehad, wel ok maar zou het niet opnieuw kopen.
De Laksa is echt vies, niet opgedronken.
Daarna heb ik het opgegeven (voor nu).

@anon98052296 Nope!

2 likes

Ohhh ik vind het echt vies!! Maar hou ook totaal niet van red velvet dus zal aan mij liggen :yum:

Vond deze te doen maar zat weinig smaak aan 5/10

Leek in de winkel bijzonderder maar is meer gewoon chocolade mousse… 6/10
Aldi 1,49

Kan aan mij liggen maar ik vind het op de foto er ook niet heel spannend uitzien? :sweat_smile:

1 like

Ligt aan mijn camera, maar je zag ook een laagje koekjes en iets wat op witte chocolade ganache leek en slagroom maar smaakt allemaal naar chocolade mousse :sweat_smile:

Volgens mij ook nieuw bij de Aldi, staat op 75 gram per muffin en 300kcal maar lijken net cupcakejes😅

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Dat wordt een hele gezellige avond :vampire:t2: :dagger::cut_of_meat:

15 likes

Jha hele foute woordgrap😅

Is het al gebeurd?

5 likes