Zijn deze vega?
Jha dat bedoel ik wist niet dat kruidvat ook in België zat
Ik heb de Tom Kha Kai thuis. Heb er een van op. Het is wel ok,niet bijzonder. 6/10.
Ook ik gratis de pho geprobeerd, vond hem wel lekker maar ver van een echte pho xD 7/10
Hahah ja goh, de een moet minimaal 4 uur stoven en wordt geserveerd met een heel scala aan vers garnituur en het ander is een poedertje uit een zakje. Überraschung!
wishful thinking
Ik ben dus altijd super fan van AH excellent producten en vooral alle kant en klaar maaltijden zodat ik zelf geen flikker hoef te doen
Maar please koop dit niet. Het smaakt niet naar zoete aardappel, maar alleen naar chemische zuurkool en de spruitjes zijn smaakloos.
Ook dit was niet te vreten. De saus was net een soort mix tussen een pudding en pastasaus.
Als iemand nog suggesties heeft van wat wel te eten is…
Oeh thanks! Ik ga zo gelijk naar de AH
@Denver @Ludo @anon79778179 @Reflect @Genius
Inmiddels de Tom kha kai gehad, wel ok maar zou het niet opnieuw kopen.
De Laksa is echt vies, niet opgedronken.
Daarna heb ik het opgegeven (voor nu).
@anon98052296 Nope!
Ohhh ik vind het echt vies!! Maar hou ook totaal niet van red velvet dus zal aan mij liggen
Kan aan mij liggen maar ik vind het op de foto er ook niet heel spannend uitzien?
Ligt aan mijn camera, maar je zag ook een laagje koekjes en iets wat op witte chocolade ganache leek en slagroom maar smaakt allemaal naar chocolade mousse
Volgens mij ook nieuw bij de Aldi, staat op 75 gram per muffin en 300kcal maar lijken net cupcakejes😅
Dat wordt een hele gezellige avond
Jha hele foute woordgrap😅
Is het al gebeurd?