Nou scroll even terug zou ik zeggen
9,5/10
Omdat het moeilijk is om al het paneermeel knapperig te krijgen
Overigens gewoon in een pan gebakken
Kun je de smaak omschrijven? Moet ik het vergelijken met kaassoufles of met roomkaas op een toastje?
Vergelijkbaar met roomkaas op een toastje!
Hopelijk kan ik ze nog vinden in de winkel🙈
Denk dat ze ze nog wel tm oud en nieuw hebben, excellence feestdagen assortiment.
Weet je, ik vind het allemaal wel prima. Ik vier geen pasen, kerst of sinterklaas dus van mij mag die shit het hele jaar door wel gewoon beschikbaar blijven…
Goed plan🙈vreet ik me rond kerst ook niet helemaal dood ‘omdat het nu in de winkels ligt’
Nu al zin in het paaseitjes scheppen bij de AH! Kan dat niet al gewoon volgende week beginnen?
De Quorn Hamburgers en Quorn Kipnuggets (beide uit de diepvries) zijn echt zaaaaaalig!
De nuggets zijn in verhouding duurder dan de burgers. Beide verpakkingen zijn 3,50 maar je hebt daar dan 4 burgers voor dus dat vind ik niet verkeerd.
Ik zou de nuggets wel in de oven doen en niet in de pan, want dan krijg je echt een vette hap. Ze smaken precies zoals de nuggets van de Mac, maar dan zonder dierenleed
Jaaa paaseitjes. Kan niet wachten tot de Jamin weer heeft liggen, wel prijzig maar hebben altijd hele lekkere smaakjes.
KOOP DIT NIET!
Ik hou superveel van tomaat maar dit is zo goor. Heel erg chemische lucht en smaak.
Welke diepvries pizza vinden jullie het lekkerst/het meest lijken op een verse pizza?
Same. Het zijn gewoon 2 verschillende soorten voedsel. Als je wel een diepvriespizza hebt gehad die in de buurt komt van verse pizza, dan gok ik dat je gewoon nooit goede verse pizza hebt gehad.
Ik vind Tradizionale van dr. Oetker by far de lekkerste (en dan de salami). Hij lijkt alleen totaal niet op een Italiaanse pizza, meer op Domino’s.
Dat klinkt als zelf iets proberen te maken of hopen dat er op zondagavond hier in de buurt nog wat open is🙈
Pizza maken is goed de doen hoor! En de Appie (andere supermarkten vast ook wel maar daar kom ik nooit) heeft ook kale kant en klare bodems en kant en klaar deeg dat je zelf kan beleggen en afbakken. Nog steeds niet zoals the real deal maar een prima optie als je geen zin hebt in deeg maken.