Geen zin is wat anders, ben bang dat t dan mislukt en dat ik dan helemaal met lege handen aankom🙈
Hahaha ja dat kan ook nog natuurlijk Bij mij is het één keer mislukt, omdat ik een dubbele hoeveelheid maakte en was vergeten dat ik alles al verdubbeld had opgeschreven en er dus veel te veel water bij deed. Was niet meer te redden en moest nieuwe bloem halen, oeps. Maar zolang je de juiste hoeveelheden van de juiste dingen mengt kan er weinig mis gaan!
Gewoon op tijd voorbereiden idd🙈
Ik heb dit recept van @George:
https://www.smulweb.nl/recepten/1428951/Tomaat-paprika-taart
Supermakkelijk en lekker. Ik voeg er zelf nog mozzarella of geitenkaas aan toe.
Heeft iemand deze al geprobeerd?
Dankjewel voor het recepr!
En die ziet er ook wel lekker uit😍
Ik vond het heel erg tegenvallen! Heksnkaas is echt megalekker maar dit had een beetje een onbestemd smaakje met rare stukjes mais (?) er door en vooral heel zout. Na een paar happen wrggegooid
Niet meer te koop vrees ik, maar deze zijn lekker!
Verwachtte zo’n melkcremevulling zoals bij kinder. Maar het is echt een tjha smeuige? Vanille creme. Ziet er ook anders uit vanbinnen. Beetje net als de mona intense vanille vla, maar dan in een creme en veel lekkerder😇
Bij de jumbo voor 3 euro
Ik vind ook casa di mama dan het lekkerst! Deeg is ook nog zacht, vind het zelf echt het meeste in de buurt komen van een verse pizza. Vind zelf de mozzerella pesto het lekkerst.
Kijk dit bedoelde ik dus, weet niet of het goed te zien is maar er lijken echt van die zwarte vanille stukjes in te zitten
Ik vind de Pollo van Ristorante super lekker, komt niet in de buurt van een verse pizza maar het is echt mijn faovriete diepvriespizza. Ik vind de Dr Oetker La Margherita pizza’s ook lekker, je hebt er 1 met basilicum en 1 klassieke, die doen me qua saus en structuur best denken aan een verse pizza. Het deeg is niet fantastisch maar ik vind de saus echt top.
En vergeleken een ‘verse’ pizza van bijv de appie? Is de bodem dan zoveel droger/minder?
Die eet ik zelf eigenlijk nooit dus dat durf ik niet te zeggen! Ik vind de bodem zelf wat dun en er zit vrij weinig smaak aan, denk dat ik hem daarom minder vind.
Daarom is het vaak ook maar goed dat ie dun is😅
Die linker heb ik idd ook wel eens eerder gehad😍 en je zou denk ik in principe ook wat ingrediënten toe kunnen voegen🤔
Deze zijn nieuw voor mij. Ik vind ze wel lekker, maar wel een beetje aan de vettige kant. 7/10
Edit: het is cookie dough dat je zelf nog in de oven moet pleuren.
Oeh klinkt wel lekker, en dan zijn ze ook nog warm! Bij de AH te koop?
Jaa bij de AH! ze liggen bij die mini tompoucjes enzo.
Had je het ongebakken gegeten of begrijp ik je post verkeerd?
Nee hoor, had ze gewoon gebakken hahaha