Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Jaa die zijn superlekker

€3 voor 250gram

1 like
instagram

www.instagram.com/snackdetectives

Ik vind de nougat eitjes van Jumbo trouwens echt lekker. Binnenkant is echt een soort gezoete botervulling, heeft ook iets weg van Kinder crème vulling.

Ik zag trouwens bij de versafdeling bij Appie ook een andere Heksenkaes dip, niet om te verwarmen maar was eentje met een groene swirl en eentje met een rode swirl. Die zag er wel lekker uit.

5 likes

Is het een cracker? Chips? Tortilla? En waar?

Het zijn tortilla chips. Zijn heel veel smaken van te krijgen bij Marqt. Maar heb ze laatst ook bij een andere bio-winkel gezien.

Die kipcorn moet ik echt proberen! :scream:

Hebben ze dit het hele jaar door bij de Aldi?

Haha zag het net pas :sweat_smile::see_no_evil:

Ik lig voor de deur de 18e

23 likes

Ik kreeg die Tony chocolaatjes afgelopen weekend in Amsterdam bij mijn thee bij de lunch. Had overigens alleen de melkvariant

Is dit prijsverschil normaal? Ik doe mn boodschappen bij verschillende alberts in de buurt, maar net zoals het uitkomt, maar kwam vandaag bij 1tje waar ik niet vaak kwam en daar was de kipfilet gewoon €4,25 en die ik vorige week haalde bij een ander was die €4,06???

Welke supermarkt was je? Dit lijkt me echt heerlijk

1 like

Ik moest denken aan de btw verhoging, maar ik denk niet dat je het pak dat al leeg is in december had gekocht, of wel?

Ik zag het bij de jumbo, tussen de verse kaasjes en andere tapas dingetjes.

Nee, want toen was de prijs 3,95 bij degene waar het nu 4,06 is

als er in de buurt van de ah een of meerdere andere grote supermarkten zitten heeft dit invloed op de prijzen, was hier een tijdje geleden op het nieuws

Mmm zit bij de duurdere wel een jumbo tegenover, dan zal het daar wel aan liggen.

Hoe heeft dat invloed dan?

1 like

Het artikel van @Evi-lena legt het goed uit

1 like