Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik eet graag “gewone” koekjes (dus geen dikke stroopwafels of rocky road koeken ofzo) maar ik ben het wel een beetje zat met wat ik normaal eet. Hebben jullie nog tips voor een simpel koffie/thee-koekje?

Ik wil deze alleen al voor de verpakking kopen :flushed: Heeft iemand die vegan kipcorn van hierboven al geproefd? Ik hoor wel al positieve dingen over de bitterballen

2 likes

Aldi en Lidl hanteren wel één prijs, zegt Moers, en ook Albert Heijn zegt in elke winkel dezelfde prijs te rekenen voor een product.

Nou lekker dan… ik ga toch eens even vragen aan de albert heijn hoe dit kan

1 like

Ik heb van de week voor het eerst in lange tijd Nizza kaneel gekocht en het maakt me erg gelukkig :heart: Vind café noir ook lekker, en Zaanse huisjes maar die zijn al iets minder ‘simpel’.

2 likes

Ja ik ga het nog wel even checken, omdat ie van december op januari ook al in prijs verhoogd was viel het me nu op dat het alweer meer was

Mijne ook!!! Mijn ultieme lievelings zijn de kex letterbiscuits van ikea. Iedereen die ik het laat proeven zegt “dat zijn gewoon biscuitjes”. Nou dat is dus écht niet zo. Ze zijn veel lekkerder en smaakvoller. Daarnaast vind ik andere dingen met een crunch ook een prettige afwisseling zoals rijstwafels en creamcrackers. In de supermarkt haal ik altijd Maria biscuits (die van twee rollen in een verpakking) of pally theebiscuit of kaneelbiscuit (35 ct). Echt een goedkope smaak op dat gebied!!

2 likes

Volkoren Lotus Koffieleutjes! :drooling_face:

1 like

Prijs in de ah webshop is nu ook 4,25

Kletsmajoors van Albert Heijn!
https://www.ah.nl/producten/product/wi1057/ah-kletsmajoors-roomboter

3 likes

Echt??? Pfff gaat alles nu iedere maand omhoog?

Ik kan geen dag zonder knappertjes, oh zo simpel, maar zo lekker

3 likes

Wat is de smeuïgste brownie van de supermarkt? :see_no_evil:

Dit zijn echt mijn favo koekjes. (Mss moet dit wel in het biecht topic) maarr, ik voel me nooit schuldig als ik ze eet en ze zijn lekker zacht en een beetje zoet.

11 likes

Ik eet dit zelfs nog met verse sinaasappelsap en geprakte banaan als een echte baby, zo lekker :heart_eyes:

5 likes

Heerlijk deze! Echt jeugdsentiment haha nu wil ik ze weer :drooling_face:

Ben toevallig net bij de AH geweest en zag dit :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Haha zo herkenbaar. Ik houd van ‘droge’ koekjes en eet graag:

• theebiscuit
  • haverkoekjes
  • boterwafels (jules de strooper)
  • Zaanse Kermis
  • kandijkoeken (bastogne)
  • krakelingen
  • van die grote krakelingen met suikerkorrels erop
  • kletskoppen
  • cigarettes russes
  • jip en janneke likkoekjes
  • cafe noir
  • gemberkoekjes (van ikea)
1 like

Noujaaaa, ok dan is het dus gewoon weer een nieuwe prijs…

JAN HAGEL

6 likes

Ik vind die nieuwe Verkade koekjes peer kaneel ook lekker! Zijn er in nog 2 smaken: honing appel en nog iets.

1 like