Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ja zijn heel knapperig! En, het voordeel is dat ze maar 31 kcal per koekje zijn. Maar je eet er wel makkelijk veel van haha.

@Barosmijnschatje Mijn appie heeft die helaas niet, ben er wel heel erg benieuwd naar!

1 like

Iemand nog tips voor smeuïge brownies uit se supermarkt? :see_no_evil:

Ik heb hier veel verstand van(werk in ongeveer die sector) en wil best vertellen waar alles voor nodig is?

2 likes

Een receptuur van 85% vlees, 13% olie en 2% specerijen is duur, smaakt niet zoals we dat gewend zijn en valt uit elkaar. E-nummers zorgen voor consistentie, kleur, smaak etc en kunnen soms vervangen worden door andere ingrediënten, maar een e-nummer kan vaak goedkoop geproduceerd en ingekocht worden waardoor dat de voorkeur kan krijgen boven een meer natuurlijk (lees: duurder) ingrediënt.

9 likes

Ik vond die wel milka wel oke

2 likes

Oke, klinkt niet heel enthousiast? :sweat_smile:

Het blijven supermarkt brownies. Zijn ook mega cheap,makkelijk en snel om zelf te maken btw.

3 likes

Kant en klaar of die je zelf bakt? Als je het eerste bedoelt: van deze heb ik op elk moment van het jaar minstens 2 pakken in huis, geen grap

1 like

Haha ik ook

1 like

Dankjewel!

1 like

Vond zelf de verse van de Albert Heijn best droog :sweat_smile: al snap ik dat het nooit een brownie van doppio oid wordt

Ja wat je kan verwachten van kant en klare beownies, haha

Toch heb ik ooit een soort van de Aldi gehad die echt lekker waren, maar kan nog geen beste vervanger vinden🙈

Ik zag deze wel, nieuw?, bij de Aldi

Iemand al geproefd?

3 likes

Ik kan niet wachten tot de paashagelslag weer in de supermarkten te koop is. Die van de Lidl en Appie zijn zo lekker🤤

2 likes

En de paastoetjes😋

1 like

paas cheeeeeeeeeeseecaaaaaaaaake
(ik wacht met smart op delixieus. Ook omdat mn amandelpasta weer bijna op is)

2 likes

Ik hoop ook op een variant zonder vruchten🙈

1 like

Lijkt me nog best lekker!

7 likes

Wat grappig! Zijn het een soort pitabroodjes?

1 like