Nee, alleen in de ‘gourmettijd’ rond pasen en kerst. Tenminste, bij onze aldi.
Jammer!
Inslaan en invriezen als ze er weer zijn, kan prima!
Ik zag ze vandaag liggen. Vond ze er niet heel aantrekkelijk uitzien eigenlijk… Best wel klein en plat ook.
ik heb de spinazie-variant hiervan net op, met kaas ertussen uit de tostimachine en het is heel lekker! smaakt helemaal niet naar spinazie
hij valt wel uit elkaar als je hem door midden wilt snijden dus niet heel handig om er iets tussen te doen en mee te nemen
Is dit nieuw? Het zat nu voor het eerst in de automaat op mijn werk:
7/10 Lichte speculoossmaak, had wel iets heftiger gemogen van mij. Op zich wel lekker, maar de volgende keer ga ik gewoon weer voor de kinderbueno.
Wat vinden jullie lekker kant en klaar avondeten van de jumbo? Bijvoorbeeld die sushi en wraps etc.
Waar kan ik de M&M paaseieren vinden eigenlijk? Ik vind ze eigenlijk wel veel te duur maar ben wel nieuwsgierig.
Ik vond bij de mini-AH in het dorp van mijn ouders in een feestdagen(!)-schap 2 zakjes Van Delft bitterkoekjes-kruidnoten a 50 cent per stuk.
Review: ook in februari nog erg lekker.
Heeft iemand al paaseitjes bij jumbo gespot? Ik zag op insta pindakaas eitjes voorbij komen, maar mijn jumbo heeft nog helemaal geen eitjes.
Ik heb ze gehad. Zien er leuk uit, maar zijn gewone mms met chocolade.
Ik kijk nog altijd als eerste naar de kinderkoekjes
Ik was gister bij de AH en wilde paaseitjes meenemen maar ik schrok zo erg van de prijs. €2,60 voor een klein zakje paaseitjes met wat pralinevullimg. Ga weg joh
Is dat echt zo duur dan voor goede, gecertificeerde chocolade? Ik zie bij Hema ed vergelijkbare prijzen.
Bij de Aldi hadden ze allerlei verschillende smaakjes in een evengroot zakje voor €1,49. Als het nu €0,10 of €0,20 scheelt hoor je mij verder ook niet maar dit scheelt een euro en als je bij de AH andere smaakjes wilde gingen ze meteen naar €2,99
Dat eerste wist ik niet.
En dat tweede, ik vind van niet want een review over een nieuw product gaat vaker ook over de prijs. Dan krijgt een product een 7 ipv een 8 vanwege de prijs.