Oke, maar de Aldi en de AH zitten toch ook in een totaal ander segment? Jumbo, Hema etc. zit wel in dezelfde prijscategorie.
Is dit de discussie die je wil voeren?
Paasei praline toch wel? In ieder geval een seizoensproduct
Je kan het bij New York Pizza bestellen. Uiteraard nog duurder als de normale smaken.
Ik vind hem er helemaal niet aantrekkelijk uit zien en ook niet lekker omschreven eigenlijk. Jullie wel?
Ik wel!!! Hoop hem tegen te komen ergens en hoop dat hij op peace of cake lijkt
Ik heb vanmiddag toevallig op de site van ben and Jerry’s gekeken om te kijken waar ze tubes met van die sleeves verkochten zodat je zelf kunt personaliseren (dat was dacht ik specifiek voor Valentijn ook) en daar stond een store locator waar je ze kunt vinden. Weet niet of ze die sleeves ook bij andere smaken doen maar anders zou ik het eens op die manier proberen
Die store locator wijst gewoon alle jumbo’s en AH’s enzo in de stad aan, die is niet specifiek per ijssmaak. Ik wil deze smaak wel heel graag proeven, dus ik ga eens op jacht
Oh huh, bij mij niet alle winkels, dus daarom dacht ik dat
Op de website wel als je op die pint klikt en naar onder gaat staat er
" Vind de valentijnsverpakking bij jou in de buurt!"
Ik zou voor die Valentijnsverpakkingen niet te veel moeite doen tenzij ze aangevuld worden, want bij de Appie bij mij in de buurt waren ze al uitverkocht
Edit: Ik bedoel meegenomen
Volgens mij is dit een oude die steeds terugkeert en hij schijnt heel lekker te zijn
Toen ik dit zag dacht ik ‘Lekker, hazelnootsmaak’ en nu zie ik halfvol staan en nu ziet het er minder lekker uit
Ah oké, dat wist ik niet, ik dacht dat ze nieuw bij die valentijnssmaak waren. Maar thanks voor de opheldering!
ah love van die kinderkoekjes
en de naam vind ik ook schattig: blije biscuitjes
Het is gewoon mint met chocolade en ik vind het vreselijk lekker maar al mijn vriendinnen vinden het goor, hahaha
Ik bek gek op mint chocolade ijs maar deze vind ik zo nep en chemisch. Te fris.
Iemand deze al eens gehad?
Ik heb de te dure M&M paaseitjes gekocht. Hopelijk valt het niet tegen. Kon het niet laten toen ik zag dat mijn Jumbo ze ook ineens heeft.