Ja?!?!?? Oo shit, dat is perfect voor mij want zoals @Lovepink zegt die drie zakjes gaan waarschijnlijk vandaag nog op
Ik weet niet of dit jou iets uitmaakt maar ik vond het zo idioot veel calorieën voor een broodje? 225 per stuk ofzo. Dan zie ik het voordeel niet echt meer, denk iid dat die groente zn voedingswaarden ook wel beetje kwijt zijn na gebakken te zijn in de oven.
Huh ze zijn toch 160 per stuk?
225 is voor twee, dus 160 per stuk. Nog steeds niet heel weinig maar het valt op zich mee.
225 voor 100 gram denk ik ;p
Dit is een rare rekensom maar jullie hebben gelijk, een broodje is 70 gram en 225 is voor 100 gram. @Kurisu
Oja.
Rekenwonder hier hoor
Ik heb trouwens de bloemkool versie gehad! Beetje kleffer dan een normaal pita broodje, maar verder niet anders. En ik hou wel van klefheid (daarom hou ik van alle bloemkool brood dingen), dus ik vond 'm top.
Ik heb 'm trouwens als een soort scone met jam gegeten en het was echt lekker, judge me niet
Dat vind ik van al die broodjes: qua voedingswaarden gaat het er dus niet per se op vooruit dan op een volkoren pistolet. Het ziet er leuk uit en ik vond de spinazievariant ook echt wel lekker, maar het voegt weinig toe haha.
Optimavita heeft er een fijne review over geschreven: https://www.optimavita.nl/recepten/review-en-recept-ah-groentebroodjes/
Ik heb gisteren een paprika op en vandaag neem ik de biet. Voedingswaardes zijn inderdaad niet mega beter dan normale broodjes maar voor de afwisseling is het wel leuk!
Ik zocht ook de halve broden met biet en nog andere smaak maar die heeft mijn ah niet.
Die matcha leek me echt vies dus niet meegenomen (ah to go)
De ben and jerry 's nog niet gespot
En smaakt de milka oreo brownie wel naar brownie? Vond de oreos zelf niet echt geweldig
Omg mijn favoriet is milka oreo en nu hebben ze dat gecombineerd met brownie?!?
Ik ben ongesteld en vond dat ik vanavond een milka oreo reep mocht eten bij de thee maar nu twijfel ik. Straks verpest ik mijn momentje als die nieuwe echt niet lekker is
Neee daarvan hebben ze t recept veranderd en nu is ie minder lekker dan de OG. Je moet die van vivera hebben (Vomar) of die van de jumbo huismerk (hebben ze ook voordeelverpakkingen!)
Ik wil die Matcha KitKat echt proberen!
De Jumbo in mijn stad heeft nu Amerikaanse bakmixen van Betty Crocker. Helaas waren ze niet zo bijzonder
Ah ik heb die matcha KitKat geproefd van een collega die het mee had genomen uit Japan en ooo wat vond ik dat vies. Brrrr
Mij leek het juist heel vies, maar ik vond het wel ok, lekkerder dan een gewone kitkat iig. Vond het eigenlijk vooral naar vanille smaken en subtiel groene thee op de achtergrond.
Bij ‘mijn’ ah to go ligt ie er al even😉 en bij de xenos vaak oom
@Eyimfihlo en @Bunnyslippers, jullie volgen vast meer van die instagrammers die nieuwe producten spotten en reviewen. Hebben jullie nog aanraders van accounts?
Niet altijd nieuwe producten en ook niet altijd Nederlands maar:
Peanutstruggle
Thebestcalories
Wateetjedanwel
Verder niet echt🙈
Thanks nu kan ik officieel niet meer op instagram kijken als ik honger heb en naar de winkel moet