Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Misschien dat die van de Plus wel lekker zijn? Hun karamel zeezout kruidnoten zijn nl wel altijd goed. Niet te veel of te weinig zout.

Er zit geen plus hier in de buurt. :frowning_face:

Ik vind juist de Mona vla van deze lijn een stuk lekkerder dan al hun andere toetjes. Moet deze smaak nog proberen, maar heb het nog druk met andere toetjes.

2 likes

Dat is waar​:sweat_smile: al heb ik alleen een beetje van de intense vanille vla geproefd maar kan me zo niet meer herinneren :sweat_smile:

Oke ik weet niet of deze soep heel nieuw is. Ik eet hem nu voor het eerst en ben echt onder de indruk. Normaal valt de linzensoep uit de supermarkt mij zwaar tegen. De smaak is erg goed en hij vult ook echt goed.

8/10

4 likes

Nu baal ik zo hard dat hier spek inzit :disappointed: (iemand die nog een goede vegetarische variant kent?)

Weet iemand of er een Jumbo in Amsterdam al paaseitjes heeft? Ik ben al meerdere malen lansgeweest bij de Jumbo op de Stadhouderskade & Ferdinand Bolstraat, maar helaas tot nu toe zonder succes

Jumbo bij van Boshuizenstraat! Schap zit direct naast de ingang links.

1 like

Oh thanks!! Ik overweeg nu serieus om speciaal voor de paaseitjes morgen daar helemaal naar toe te fietsen haha, wat erg :see_no_evil:

1 like

Op de Oostelijke handelskade hebben ze paaseitjes en schep mogelijkheden.

1 like

Omg dit is een nog betere optie, want dit is dichtbij m’n nieuwe huis (waar ik 1 maart de sleutel van krijg)!

Denk dat mijn vriend (en zijn huisgenoot met wie we altijd eten) ook heel blij zal zijn, hij wordt gek van m’n gezeik over die paaseitjes (ik droom vooral over de peanut butter variant :heart_eyes:)

2 likes

ligt alleen niet bij de ah to go’s waar ik kom😅

22 likes

Ooo dit wil ik proberen :heart_eyes:

1 like

Werk jij in de supermarktindustrie ofzo? Jij weet altijd alles hahaha

1 like

Wow, dit ziet er zo lekker uit!

1 like

Nee haha wel beetje obsessed🙈 ik studeer nog, werk in de horeca en onderwijs dus daar kan het niet vandaan komen. Komt denk ik een beetje omdat ik als kind heel slecht tegen melkproducten kon (en ook veel andere overgevoeligheden had) , heb ik zoveel gemist😅

1 like

Deze heb ik laatst ook gehad en ik vond hem ook lekker. :slight_smile:

1 like

Je moet je naam, adres, telefoonnummer en goboortedatum invullen?! Waar is dat precies goed voor? En voor nodig? Ik denk persoonlijk niet dat veel mensen het daardoor in gaan vullen.

3 likes

Dit stond net volgens mij nog niet in je bericht, maar at werkt niet bij sommige vragen. Bijvoorbeeld bij emailadres.

Dan ligt het bij mij, maar als ik * of 0 invul gaat hij niet verder. Maar veel succes met je onderzoek verder. :slight_smile: