Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Deze is niet heel bijzonder, maar love it, 8/10. Als de chocolade wat dunner was geweest zou je de topping wat beter proeven, vooral omdat witte choco snel overheerst.

3 likes

Ik heb de bitterballen op en ik vind ze heerlijk! Net echt!

Ik heb deze toevallig net voor de helft opgegeten haha, vind 'm ook erg lekker! Er had van mij wel iets meer granola op gemogen

1 like

Ben wel benieuwd naar de orange smaak.

2 likes

Het staat in de allerhande, maar heb nog niet gekeken of het ook al in de albert te vinden was!

1 like

Heb ik nu iets essentieels van het leven gemist???

Ja!

afbeelding

In de jaren 90 werd Pepsi clear verkocht. Ik heb weleens YouTubevideo’s gezien van mensen die oude Pepsi’s hadden gekocht om te proeven.

1 like

Shit, is deze schade nog in te halen? Of zijn mijn smaakpapillen daarvoor inmiddels te veel ontwikkeld?

Cool!!! Ik vraag me dan eigenlijk af, stel dat die smaak exact hetzelfde is, waarom moet cola dan bruinzwart zijn?

1 like

Het is niet te zuipen, maar als kind was dit de hemel en onwijs stoer als je zo’n flesje kreeg!

2 likes

Hahaha niet te zuipen, zeer uitnodigend :rofl: maar ben wel nieuwsgierig!!

Doet me denken aan deze, die overigens gewoon naar sprite smaakt vond ik. Wordt verkocht bij de Jamin

3 likes

Ik geloof dat je dit met actieve kool ook zelf kunt creƫren. Heb ik ooit met scheikundeles moeten doen.

Oh, ik dacht dat iemand ze hier al gereviewd had, daarom had ik het niet gedaan :sweat_smile: Maar ik vind ze super, net echt, de bitterballen trouwens ook. Ik proefde in de kipcorn wel verschil met de vleesvariant overigens, maar ze zijn evengoed lekker!

1 like

Vandaag deze gespot:

Review volgt als ik me niet meer kan inhouden

4 likes

Deze zijn toch al heel lang bij de BigBazar oid te koop? Zijn te verslavend!

1 like

Heb ze hier nog niet gezien, er staat ook new op dus had geen idee, denk dat Belgiƫ dan weer achterkomt met het Oreo aanbod

Wat is het verschil met normale oreos qua smaak dan? Is het vanille oid?

1 like

Ja zijn vanille koekjes met die creme ertussen.
Ik vind ze te zoet eigenlijk.

2 likes