Dit is wel echt gewoon een gevaarlijk topic, ik zie gewoon zoveel dingen en denkt bij zoveel dingen dat ik het nodig heb.
Ik vond dit verrassend lekker! Ik was bang dat de gegrilde groente een beetje zo Mehh plakkerig en een drabje zou worden maar en bleven heel lekker van smaak en knapperig. Falafel was ook echt gewoon de falafel zoals ik het lekker vind en de bodem was lekker smeuïg en niet droog.
Klein minpuntje was dat de bodem niet volledig bedekt was. Dat zie ik ook op de foto van de veganini dat de rand van de bodem helemaal leeg is.
8/10
Ik van het weekend, zaterdag en zondag. Heb er volgens mij over geschreven hier.
Was heel lekker!
Oh dan ga ik hem zeker even halen morgen! @Evi-lena daar was ik inderdaad ook bang voor, fijn dat het niet zo is!
Deze kende ik ook nog niet, een gezonde chocoladereep? Ben benieuwd hoe het smaakt
Ik wil die Baileys hebben, gewoon omdat de fles mooi is.
Heb deze laatst geprobeerd. Heel lekker! Hij is wat kruidiger dan normale hummus en de mini-falafelballetjes zijn ook nice. Vind deze ook lekker op toastjes. 8/10.
Die baileys bestaat al een jaar, hij is best wel lekker. Zeer goed voor ons lactose intolerante alcoholisten. Kan me niet meer herinneren of het super amandelig was
deze geprobeerd, er zitten 3 soorten groentenchips in; pastinaak, zoete aardappel en rode biet. Vind de rode biet smaak echt vies, maar de andere superlekker. De hele zak ging in 1 keer leeg.
Zou het zeker opnieuw kopen als het niet zo duur was. Was 2 euro iets in de dertig cent voor een zakje van 100 gram.
er zijn ook nog 2 andere smaken, maar heb die nog niet geprobeerd:
Oh klinkt goed, maar wel duur ja. Waar heb je het gekocht?
En zitten er veel kcal in zo’n zakje?
514 kcal voor de hele zak, vindt het best veel nog. Ik heb ze gekocht in de Carrefour (België), weet niet waar en of ze ze wel in NL verkopen
Het zijn Amerikaanse weken bij Lidl (België) en ik dacht even avontuurlijk te doen. Potje met cranberry gekocht. De textuur is zo raaaaar, en ik walg van mezelf maar ik vond het best lekker om die balletjes te poppen in mijn mond. Chemische smaak en verder niet zo boeiend dus 5/10.
Heb ook de cheesecakejes gekocht in 2 smaken (ik hou echt van trash-toetjes), dus to be continued.
Nutella is chocolade hazelnootpasta en dit gewone chocolade saus volgens mij?
ik vind het zooooooooooo veel lekkerder dan gewone chips. Maar ik hou van zoet en ik vind groentenchips over het algemeen veel zoeter smaken. Hou ook van die chocolade chips die vroeger bestond enzo
Was gewoon benieuwd hoe het zou smaken? Is het lekkerder dan gewone chips, nee dat niet. Het heeft een heel andere smaak, en is echt niet te vergelijken vind ik.
In een restaurant kreeg ik ooit eens groentechips bij een gerecht, vond het toen op zich ook wel lekker!