Is heel lekker! Andere smaak dan gewone chips. Je proeft toch een soort groente smaak eraan. Vind zelf wortel en pastinaak chips heel lekker. Tis niet gezonder ofzo.
Volgens de fb pagina is het chocoladeschenkstroop, stroop in combinatie met chocolade vind ik wel bijzonderš
Hmm, dat klinkt zo vies dat ik het wil proberen haha
Deze repen van hero getest, maar het is echt smaakloos⦠Alsof je gewoon zonnebloempitten eet⦠1/10
Ew dat lijkt me een vieze combi!!
Haha inderdaad, wat een mooie fles voor Baileys, wil ik ook!
Geen idee of dit nieuw is maar zag t net in de AH. Iemand ooit geprobeerd en heeft het ook maar iets weg van de Zweedse balletjes van Ikea?
Alleen al voor die fles wil ik het !!
Weet niet of deze echt nieuw is, maar ben het nog niet vaker tegengekomen
Ik vond het super zoet, soort raar taai deeg erin. Zat ook na 2 happen vol. 6/10 , zo het niet opnieuw kopen (mn moeder vond het overigens wel lekker)
Zo zo zo zo lekker!
Hadden ze eerst alleen bij de Ikea. Hmmmm
Maar ik ben blij met deze taart want glutenvrij!
Heeft iemand deze al eerder gezien? Misschien ben ik late to the party en bestaan ze allang hoor, maar dit is zo lekker! Ik ga ze ook zelf proberen te maken. Het is bƶrek met spinazie en feta yummm
Oke op de foto ziet het er niet heel lekker uit maar die komt van Google haha
Vind deze best prima voor een diepvries maaltijd. Wel best duur voor 400 gram.
Ik werd er echt niet lekker vanš
Nee ik vond het veelste vullend
Smaken verschillen zo te zien
Ik had deze laatst bijna gekocht, toen ook voor het eerst gezien! Alleen toen zag ik op de ingrediƫntenlijst dat er naast feta ook geitenkaas in zit en ik vind die smaak vaak zo overheersend. Heb je geitenkaas geproefd of merkte je er niks van?
Ik heb dit weekend deze voor het eerst gegeten, durf niet te zeggen of het echt nieuw is maar ik zag hem voor het eerst. Vond het lekker! Niet zo zout als normale pesto en goed smeuĆÆg. De pijnboompitten geven af en toe een extra bite. Ik at hem nu met stokbrood bij de borrel, maar ik ga hem denk ik vaker halen als broodbeleg, misschien met nog wat tomaat of spinazie erbij. 8/10
Edit; het plaatje is trouwens een beetje misleidend, de onderste helft van dit bakje bestaat uit hummus en daar bovenop ligt de laag pesto met pijnboompitjes. Je kunt dus ook de verhouding hummus/pesto afwisselen als je een broodje smeert.
Oh echt? Ik hou zelf niet van geitenkaas en dat heb ik niet geproefd!
Fijn! Dan ga ik hem binnenkort ook halen, verder klonk het super lekker.
Ik heb deze eindelijk te pakken gekregen! Heb nog maar 3 happen op, maar tot nu toe smaakt 'ie goed! Proef geen chocolate chips in de cookie dough, maar vind 't alsnog lekker!
8,5/10
Jaaa, ik heb deze ook dit weekend voor het eerst op. Vond hem erg lekker, ga ik vaker halen!