Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Is het heel anders dan de vanille variant?

Het vanille-ijs van Oppo heb ik niet op, maar het is vanille-ijs met cookie dough stukjes.

1 like

Net deze gescoord, niet heel anders dan de perzik versie, iets minder zoet, maar wel lekker!

9 likes

Dan denk ik dat je m wel lekker vindt! Hij heeft ook wel echt stukjes mango erin, gewoon net een beetje zoals de perzik :slight_smile:

2 likes

Die met kers vond ik helaas heel chemisch smaken, heb je die al geproefd?

Yes eindelijk iemand die hem gevonden heeft! Hij werd 2 weken terug al aangekondigd en sindsdien zoek ik me rot. Ben hier zo benieuwd naar!

Heb m bij de albert heijn gekocht, geen speciale xl ofzo. Ze hadden het volledige schap van zuivel omgegooid dus vandaar dat ie mn aandacht pakte, stond eindeloos te zoeken waar alles nu stond haha!

@KREN ik heb de kers nooit aangedurfd omdat ik vrijwel alles met kersensmaak chemisch vind

3 likes

In de nieuwe Allerhande staat een advertentie van tostini’s van Mora (geloof ik?), een soort gevulde pitabroodjes met bijvoorbeeld tomaat-mozzarella die je in je broodrooster kunt opwarmen. Dit leek me perfect lekker vies voedsel voor als je thuiskomt na een avond stappen dus ik wilde ze gaan kopen, maar ik vind ze nergens? Ook online geen resultaten als ik een zoekopdracht doe, en het staat niet tussen de producten op de AH site. Heeft iemand ze toevallig ergens gespot? Heb de Allerhande helaas niet thuis liggen anders had ik een foto kunnen maken van de advertentie.

4 likes

Mora site

4 likes

Dankjewel! Dan ga ik vanaf nu alle supermarkten afspeuren om te kijken of het al verkrijgbaar is.

Ik ben hier ook heel benieuwd naar! Ga zeker even bij AH kijken.

1 like

Voor degenen die enthousiast werden van de Vivera kaasschnitzels en de spinazie feta borek vam de ah, de spinaziekaasfilets van Vivera vielen echt tegen… Bijna geen kaas te bekennen… 574ebcd23b129_default_product_big

Ik vind deze echt lekker! Goede bite en laf spinazie. Je moet ''m alleen niet kopen als je idd op zoek bent naar zo’n vet kaassoufle ding, dit is heel anders.

Ze hebben trouwens ook de receptuur veranderd van m’n favo Oosterse schijf en nu wordt hij niet meer krokant. Zo sad. Wel extra gekruid dus wil 'm nog een kans geven.

1 like

Oh ik vind deze juist zo lekker! Ligt er ook een beetje aan wat je verwacht denk ik, het is idd geen kaasschnitzel, maar ik vind de verhouding kaas/spinazie perfect :slight_smile:

Ik vond deze ook superlekker! Idd geen vadsige kaassoufle maar wel lekker stevig, goede smaak en groenten. Ik ben een lastige groenten-eter maar dit is voor mij echt een ‘oplossing’!

Ik had hetzelfde! Heb zelfs al in 2 AH’s gezocht maar ik kon ze niet vinden en ook niet online :disappointed: De medewerkers wisten ook niet waar ik het over had. Die met pittig gehakt lijkt me ook lekker, maar wel een beetje van dat lekker vies eten inderdaad haha

1 like

In de appie app kun je boodschappen toevoegen. En je boodschappenlijstje staat dan op volgorde van winkelen in jouw eigen appie h.
Zo kijk ik altijd of een product in onze winkel ligt.
En de tostini is bij ons te koop iig.

2 likes

Dankjewel voor de tip! Het stond dit weekend nog niet op de AH site maar ze hebben hem nu toegevoegd, ze komen steeds dichterbij :drooling_face:

1 like

Wat slim! Hij zou volgens de app nu verkrijgbaar moeten zijn bij een appie in de buurt, ik ga straks meteen kijken :sweat_smile:

1 like

Je verwacht het niet van deze ‘gezonde/dieet’ producten, maar deze kwark is echt heerlijk dik en romig :yum:

1 like