Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik ga hiervoor voor het eerst van mn leven naar de plus denk ik

Ja bestaan al lang, zijn lekker. Vind ze niet zo bijzonder hoo

1 like

Komt alleen wel van de Aldi😅

1 like

Ik weet niet hoe nieuw deze is, maar ik zag hem in ieder geval voor het eerst:

image

Heerlijk, niet te zoet, niet te bitter, lekker verfrissend. 9/10

2 likes

Ik ook niet😅 maar deze zijn gewon lekker😅

1 like

Hahaha omg. Dacht “oh dat is groen. Komt vast van de plus”. Helaas dan niet :’(

Hoop dat ze ooit met deze (of überhaupt andere smaken) een koolzuurvrije variant maken.

Kun je niet tegen koolzuur?
Ik vind de Citroen/passievrucht ook erg lekker, die is koolzuurvrij.

Ik vind het gewoon niet lekker haha! Nooit gedaan ook. :sweat_smile:

Als ik Crystal Clear drink is het bijna altijd cranberry limoen, die vind ik echt lekker haha. Zal gauw eens die citroen proberen, vast al ooit gehad maar echt geen idee meer! Dankjewel haha!

2 likes

Huh maar crystal clear heeft toch heel veel koolzuurvrije smaken? In zo’n blauwe pakken.

Ja, niet alleen van crystal clear maar huismerken hebben daar ook heel veel smaken van😅

Ze hebben een aantal smaken, maar ik bedoel ook dat ik benieuwd ben naar sommige van de koolzuurhoudende smaken, zoals dus die grapefruit haha.

1 like

Nu heb ik zin in bananenschuimpjes!

Beste alternatief voor Bacardi Razz. Smaakt hetzelfde. Laf it.

Marketing :woman_shrugging:

Alleen Amerikaanse weken!

ik offer me wel op voor de hutten kwark! Love kwark en huttekase.

Die eerste twee zijn niet echt heel boeiend. Het is een beetje groen van kleur, maar de spinazie en boerenkool doen verder niets. Beiden hebben geen sterke smaak (beetje zurig/fruitig) en laten een superdroog gevoel achter in je mond

1 like

Die hüttekwark ziet er op het plaatje echt best naar uit vind ik :sweat_smile: maar het klinkt wel lekker!!

1 like

In de bonus dus leek me een goed moment om deze te proberen. De toppings zijn wel heel lekker, maar ben persoonlijk niet zo’n fan van de naturel yoghurt. 7/10

Deze daarentegen!!! Love it. Ga denk ik nog wel een voorraadje aanleggen deze week. 9,5/10

2 likes

Hoe lang lopen die Amerikaanse weken nog?