Zijn volgens mij al geweest? In onze Lidl heb je alleen altijd zoveel restpartijen die choco en pompoen was volop te koo
Ah jammer De Lidl zit hier niet echt in de buurt, dus ik krijg het niet zo mee helaas.
De Amerikaanse week is inderdaad weer voorbij, maar wat er niet verkocht is blijft gewoon in de winkel staan tot het op is.
In onze Lidl zie ik regelmatig producten van 2 verschillende themaweken naast elkaar staan in de tijdelijke schappen, dus de kans is groot dat er nog gewoon producten verkrijgbaar zijn.
Ja bij ons ook… Frans Arabisch Amerikaans het staat allemaal door elkaar hahah
Omg ik bedacht dit laatst ineens op een random moment om cheesecake spread te maken en dacht dat ik een soort gouden idee had bedacht, maar het bestaat dus al! Binnenkort proberen!
Oooh ik vind die met framboos heerlijk. De hazelnoot en de honing varianten zijn ook lekker!
Oeh ik was van plan om vanavond meer te kopen dus dan ga ik wel even kijken!
Okeee deze is mn nieuwe favoriete low cal ijs, meestal vind ik vanille ijs saai maar deze is vet lekker en hij smaakt ook niet low cal 9/10
Is deze forumtrend nog in jullie AH te koop?
https://www.ah.nl/producten/product/wi192066/ah-krokante-kaasschnitzel
Bij mij namelijk niet meer en dit was echt m’n lievelings. Ook ontdekt in dit topic
Ik vond de structuur een beetje naar, het deed mij zo erg denken aan tartaar. Vond de rokerige smaak ook veel te erg aanwezig, deed mij een beetje denken aan die plantaardige verse burgers van de appie. Vond ook het ‘‘bloed’’ wat er het laatste moment uit kwam zo onnodig, werd er een beetje misselijk van haha
maar ik ben dan ook echt een zeur en wil dan ook echt niet herinnert worden aan echt vlees
Hummus karamel zeezout
Haha volgens mij was juist de hele bedoeling van de vega biefstuk dat hij op een echte zou lijken. Dus dan is hij niet helemaal voor jou weggelegd
Jaaa begreep ik hahahah maar toch dat “bloed” dat er dan uitloopt, why would u? Snap de toegevoegde waarde er echt niet VSB
Ik vond 'm lekker op een rijstwafel met wat gerookte kip erbij. Zo los vond ik 'm niet zo.
Even een foto gepikt maar deze frambozencroissant vond ik echt een tegenvaller. Flauwe gelei achtige frambozenjam erin en de roze strepen aan de buitenkant zijn erg droog. 3/10
Op de een of andere manier vind ik deze foto heel mooi hahah, de kleuren, de compositie. Of het is gewoon vanwege het eten. Zit er echt al veel te lang naar te kijken
Volgens mij is dit helemaal niet nieuw, maar ik heb dit pas ontdekt, en vind dit echt super lekker
De pittige is ook mega lekker!
Ga ik ook eens proberen, dankje! Je bent alleen wel zo door een tube heen joh