Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ja echt achterlijk. En het bevat zooooo veel kcal vergeleken met bijv yoghurt mayonaise…

1 like

Oh hou op :cry: daar had ik nog niet eens naar gekeken.

1 like

Ik heb net deze 2 gekocht (1+1 gratis bij AH) en ik las online dat veel mensen ze echt veel minder zoet vinden, maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ligt er natuurlijk ook aan wat je gewend bent. Vind vooral die met mango erg lekker.

Net of er allemaal kleine beestjes inzitten :grimacing:

3 likes

Ooh ik vind ze wel lekker! Het is eigenlijk gewoon een croissant met jam maar dan hoef je hem zelf niet meer te smeren. Die met praline is trouwens wel echt veel lekkerder vind ik

Hahahahah dat lijkt me ergens serieus nog best lekker eigenlijk, als ze dat bij die ene chocolade hummus doen

Deze heb ik op! Vond het een beetje een rare combi. Het matchte niet echt

Die is echt ranzig😅

Deze is inderdaad zo lekker! Ze hadden die altijd bij mijn AH maar nu al een poosje niet meer. Waar heb jij hem gekocht?

Bij de emte hadden ze hem hier!

Helaas is die hier niet, toch nog maar eens bij een andere supermarkt kijken

1 like

Haha ik vind die dus best lekker, alpro go. Beetje als Griekse yoghurt. Snel eens eten met hagelslag

o dan ben ik blij dat ie net op was :joy: wilde die namelijk proberen en baalde dat ie op was haha

Ohh ik vind die juist zo lekker! Niet de naturel variant maar die in een klein bakje, met mango of blauwe bes onderin :heart_eyes: hierdoor ontbijt ik tegenwoordig zelfs, eerst at ik snel een banaan ofzo als ik op werk aan kwam.

1 like

Ik ben echt niet boos op al die soorten hummus, vond deze mango heel lekker!! Vooral met pittige chips, die groene van lays sensations :drooling_face:

Maar die van de ten kate markt in amsterdam is wel 10 keer lekkerder!!

2 likes

Ik weet eigenlijk niet of dit nieuw is, maar voor mij een nieuwe ontdekking. Super lekker!

3 likes

AH!

Hahaha dit wilde ik net komen posten. Wel een verrassende uitslag! Ga de volgende keer zeker de pickles halen.

Ik heb jaren terug wel pickle chips van Croky in Nederland gekocht, maar ik kom het echt nooit meer tegen helaas. Gelukkig nog wel de satéchips.

Dit is de spaarkaart :smiley:

10 likes