Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Maandag 23 juli!

1 like

Ik heb toevallig van 't weekend de Tostini pittig gehakt en kaas op, maar ik vond hem niet zo lekker. Dacht eigenlijk dat het meer zou lijken op die vies lekkere tosti’s van de Sligro, want dat is echt een middelbare school herinnering hahaha. Zou ze niet snel opnieuw halen.

2 likes

Oh jeetje! Hebberig!

3 likes

Ziet er echt goed uit! Normaal spaar ik nooit mee met die acties maar ga nu toch maar zegeltjes meenemen denk ik!

2 likes

Dit is wel echt heel nuttig!
(En leuk geschreven ook)

1 like

Ben net speciaal naar de supermarkt gegaan voor de wasabi chips en de pickles chips haha.
De pickles hadden ze niet bij mijn AH :slightly_frowning_face: de wasabi net geprobeerd en de zak is al bijna leeg. Heel lekker!

Heeft iemand al de danish pastry crowns gezien bij ah?

Ja ze liggen al een tijdje in mijn ah

1 like

Dan hopelijk hier ook snel! :innocent:

De beschrijving bij Croky Bolognese… ik zit hier van; oh ok :cry: (want ik hou van die smaak en ik ben 27)

Maar ook: gadverdamme die winnaar

6 likes

@Dragoste hahaha dat had ik ook bij croky bolognese. En was ook echt verontwaardigd over de in mijn ogen lage plek, maar oke :cold_sweat:

1 like

Dat is toch echt wel een van de beste!

Ik heb dit ook geprobeerd ja. Vies… en heel machtig. Ik geloof dat ik 1 derde op had.

1 like

Gezien de winnaar van de chipstest zou ik toch denken dat er een paar FF’ers in het panel zaten, al veel pickles fans gelezen hier!!

1 like

Is dat gevuld met witte chocolade?

deze schijnen heerlijk te zijn, gevuld met een soort van bueno😍 bij de action, alleen helaas nog niet gevonden

4 likes

Helaas niet lekker. Tenminste, ik vond die chocoladelaag te dik en ook niet lekker. De binnenkant is wel lekker, lijkt wel wat op de kinderbuenovulling. Ik heb hem gekoct bij de action trouwens, geloof 1,99 of zo voor 4?

1 like

Ook nieuwe toetjes bij de ah en bueno achtige reep bij de action gespot😇

2 likes

bij de action? hebben die een vriesschap?

Dit zijn koekjes/chocolade nep ijsjes😅

2 likes