Dit zijn koekjes/chocolade nep ijsjes😅
Jammer…
Nee joh wat schattig!!!
Jha toch?
Ja ondanks de reactie van @keepyourheadup ga ik ze toch maar een proberen binnenkort. Is die chocoladelaag hard en dik of zacht en dik? hard lijkt me wel lekker
Soort van fudge. Ik dacht ook dat ik dat lekker zou vinden, maar het deed mij heel erg denken aan die dikke toplaag van de ben&jerry’s? Proefde heel erg naar cacaofantasie ook. Voor de rest van het ‘ijsje’ zou ik hem wel kopen hoor!
Heeft iemand de nieuwe oven bistro friet van McCain geprobeerd, of ervaring met hun klassieke oven friet? Wil morgen ovenfriet maken, en twijfel of ik deze wil proberen of voor m’n standaard favo kreukelfriet ga.
Geen nieuw product maar wel een nieuw recept. Ik heb op het oude forum als eens een review van deze groentefriet gepost, en toen was ik heel positief: smaken lekker, worden heel krokant. Maar nu zijn ze veranderd (de zak is ook anders) en nu zijn ze SMERIG!
Ze worden niet meer krokant maar blijven zompig en vet, ze hebben een rare chemische bijsmaak en de vorm is ook veranderd. Eerst waren ze dun en egaal oranje, nu zijn ze dik en vierkant en zitten er stukken wortel in (haha ja rare klacht maar ze zien er echt onappetijtelijk uit)
0/10 koop ze maar niet! Echt jammer want vroeger waren ze wel lekker.
lekker overdreven fancy weer die vla
I love it
Dat zou me echt niets verbazen… speculaas hummus. Nee dat gaat wel te ver.
ik zou dit dus echt heerlijk vinden
Het verbaast me dat er nog geen karamel zeezout hummus in de rekken ligt
Mona Oops met chocoladestukjes en saus. Niet zoet, wel veel calorieën (248 per bakje); eigenlijk gewoon stracciatella yoghurt met bruine saus die niet echt vol chocoladerig smaakt. Ik heb dan zelf liever een bak B&Js! Niet helemaal opgegeten; krijgt een 6/10
Wie heeft deze wel eens gegeten? Het is dat ik echt net 2 dagen op een nieuw voedingsplan zit en me daar iets langer streng aan wilde houden dan deze 2 dagen maar ben zo benieuwd, because i love me some jalapenossss
Neee ik ga huilen nu. Ik kon ze bij mijn AH al een tijdje niet meer vinden. Maar als ze nu vies zijn wil ik ze niet meer.
Edit: volgens de site van de fabrikant is het nu veggiefries
Ik vond dit helemaal niet lekker. Veel te bitter.
Hahahaha he shit ok, jammer, had gehoopt op een goeie jalapeno chips.
@afwasborsteltje lekker vaag hhahaha nou ben ik wel weer benieuwd
Ja ik had totaal wat anders verwacht ook? Zoeter, meer cremig, meer dikke room ofzo. Nouja helaas
Ja ik ook, was echt een teleurstelling. Ik weet wel dat yoghurt sowieso wat zuurder smaakt maar ik kreeg dit bijna niet weg haha. De chocoladesaus maakte het allemaal ook niet beter en dat had ik juist verwacht.
Ja dat zijn ze! “Nu nog lekkerder en krokanter”, ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen