Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Mijn vriend was hier heel enthousiast over (had hem nog niet gehad) dus zei ik dat het enorm tegen moest vallen, ik herinnerde me jouw recensie haha.

Natuuurlijk is ie hartstikke eigenwijs en het gelijk gaan kopen (twee bekers nog wel), ze liggen inmiddels in de prullenbak. :joy:

1 like

:laughing:

Bij mij lag het na een paar happen ook in de vuilnisbak.

Deze liggen dus sinds kort in de supermarkt en ik vind ze echt een verrassend lekkere smaak hebben wel

Enige nadeel is dat ze keihard zijn, dat eet niet zo lekker

7.5/10 would buy again

14 likes

Welke supermarkt?

AH

1 like

Zo maar even langs fietsen. Thanks!

1 like

Jummie die zien er goed uit!

Die M&M’s zijn echt lekker, maar puntje aftrek voor tanden-breken factor.
8/10

Van koupe is er nu ook een salted caramel :innocent:

1 like

Wil je laten weten hoe ze smaken als je ze hebt geprobeerd? Dit zijn wel smaken die ik zelf ook zou kopen :grin:

1 like

Ja vind deze ook echt lekker. Lekkerder dan de gewone Caramel M&M’s. Echt zo’n toffee smaak.

Meer nieuwe toetjes bij de ah😇 helaas met yoghurt en geen pannacotta mousse of chocolade

1 like

Zijn veel nieuwe producten weer. De Ruyter heeft nieuwe fancy hagelslag (chunks en curls) en de Blije Boterham ook. Onder andere pinda met chocolade hagelslag.

5 likes

Herkenbaar :joy:

Ik had laatst al foto’s gemaakt voor hier maar toch maar niet geupload, smaken vallen allemaal beetje tegen. (Niet vies ofzo hoor maar ik vind het niet heel spannend. Had gehoopt op wat nieuwere dingen.)

1 like

Hoe maak je daar ijskoffie van?

1 like

Klinkt goed! Ga ik proberen komende week.

Vind het jammer dat het ook zoveel met yoghurt is, net als die mona toetjes😅

Ik weet niet zeker of deze nieuw is maar heb hem in ieder geval hier nog niet eerder gezien.
Ik vond hem erg lekker. Alleen had van mij die cake er niet in gehoeven. Die wordt zo zompig/sponzig. Beetje jammer dus maar verder is de mousse en passievrucht puree wel een hele goeie combi.

Wat ik dan wel weer echt niet vind kunnen is dat ze de blauwebessen met mousse alcohol toetjes eruit hebben gehaald. Dat was mijn favoriet :pensive:

2 likes

Ik ga eigenlijk nooit naar de jumbo. Maar dit ziet er erg goed uit.