Niet bijzonder, smaakt gewoon naar romige yoghurt, proef ook de panna cotta niet (5/10)
Bij SCOUPY is ie nu gratis! Ik had de bananen versie. Niet zo heel lekker overigens.
Jammer weer
Raar bij mij staat ie niet in de scoopy app?
Bij mij ook niet meer, zelfs in de XLâs niet meer. Ben echt Sad
Mona Oops Lemon gekocht.
Meteen de grote verpakking want: bonus, en Lemon vind ik normaal heerlijk en mijn man ook.
Het viel me helaas wat tegen. Vies is niet het goede woord maar ik had er meer van verwacht. De stukjes cake vond ik wat weeĂŻg en de smaak van de saus ook niet zo. De dikte van de yoghurt was wel lekker, maar al met al vind ik het een saai toetje.
Man was ook niet overtuigd. Ik zou het een 6/10 geven.
Bij de Lidl hebben ze nu brood met haver, kan zo snel even geen foto vinden maar het is heel lekker! Heel lekker vers ook
Jaaa dat toetje met bessen. Er was heel veel commotie om de alcohol in die toetjes en daarom is die uit het assortiment geloof ik, jammer.
Ik weet nog die limoen achtige smaak. Superveel mensen vonden die smaken als (af)wasmiddel. Die bounty smaak stelde ook amper iets voor, die puddingen zijn alleen maar lucht
Dank je wel voor je review Ik ga hem ook halen en proberen. Ben benieuwd naar die met witte chocola.
Maar al die andere soorten bevatten ook alcohol? Deze met passievrucht ook, maar de cappuccino, tiramisu, limoncello, tartufo en banaan choco toetjes ook (eet ze zo vaak dat ik ze van buiten ken haha oops ) en die worden allemaal nog verkocht. Er was daar inderdaad nogal gedoe over omdat er nergens duidelijk op stond dat deze alcohol bevatten. Nu staat het er extra op en ook nog een bordje bij het schap.
Volgens mij is het gewoon zo dat er iedere zomer of ieder seizoen een andere smaak komt waardoor er een oude plaats moet maken.
Wat een goed idee die ijskoffie, dankjewel!
Loveee ijskoffie en pistache dus ga het morgen meteen proberen.
Vind ik ook, heel vaak smaakt het chemisch
Ooohhh sorry! Ik bedenk met net dat het zoân âSpeciaal voor jouâ coupon was.
Oh ja, die verse ga deze ook een keer proberen. Wist niet dat Jumbo ze verkoopt.
Daar heb je gelijk in.
Ik haal best vaak toetjes in Duitsland en daar zijn de smaken van fruityoghurt veel minder chemisch. Misschien dat ik daarom Nederlandse toetjes altijd wat saai vind.
Met uitzondering van Rolo-toetjes en Bros, die vind ik wel heel lekker.
Geeft nietđ
https://www.jumbo.com/spread-the-peas-honingzoet-voedzaam-broodbeleg-chocoladesmaak-175g/205153CUP/
Kent iemand deze? Smaakt het chocopasta achtig?
Jaa vond ik ook, ik vond dat rode sap dat eruit komt ook vrij goor eruit zienâŠ
Niet nieuw, maar herontdekt (AH Amsterdam)! Echt zoooo lekker op een broodje met ei. Laf it