Heel erg lekker. Beetje vergelijkbaar met de Milk&fruit die ik vroeger altijd dronk, maar dan de kwark variant.
Deze is echt lekker, lekker smeuïg, goede smaak! 8/10 want had wel wat pittiger gemogen
Ik vond hem echt smerig, dat sap inderdaad en qua structuur zo papperig alsof het een half rauw tartaartje ofzo moet voorstellen. Echt gadverdamme. Maar misschien wel chill voor mensen die vega zijn en vlees heel erg missen.
Lijkt mij ook echt super lekker. Dat is vanaf morgen toch?
Nieuw bij de ap ja! Wel al een tijdje in andere winkels, maar zo lekker deze! Valt hier ook altijd heel goed bij vleeseters in de smaak
Nee is niet nieuw maar ik hoor graag je review!!!
Hahaha, moest ontzettend om je review lachen!
Ik vond die m&m koekjes een vette teleurstelling. Ze liggen al eeuwen geopend in mn kast, nou dat gebeurt maar bij weinig
Ik vond de satésaus heel flauw, zo jammer. Ik haat van die milde/flauwe satésaus. Maar wel goed op te lossen met een goede lepel sambal.
Deze zijn echt smerig lekker als je van caramel en witte choco houdt. Alleen het koekje dat er in zit is een beetje saai, kon beter, maar toch nog steeds 9/10.
Ok ik heb de saté schnitzel op en ik denk dat ik het een 6,5 geef. Ik ben het met @Bunnyslippers eens dat de saté een beetje flauw en mild is. Zou het denk ik niet nog een keer kopen.
Ik heb geen idee of deze nieuw zijn, vast niet, want karamel-zeezout is zó 2015. Maar, ik heb ze voor het eerst en ben blij verrast! De karamelsaus is lekker en ook echt wat zoutig, en binnenin de hoorn zit wel gewoon chocola voor de afwisseling. 8/10, bij de Dirk (of Deka).
Vind ik ook, maar de satesaus is dus kennelijk ook niet gemaakt van pinda!! Ik vraag me erg af wie dat bedacht heeft
Ik ook maar niet misselijk geworden #noragrets
Is dit echt met zeezout? Want dat staat niet op het plaatje…
Wat MOET ik kopen bij Tesco? Iemand tips? Ben er vandaag in de buurt jippie